Fliid Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Litt artig og se meninger til folk, får kanskje ett litt større inntrykk av hvordan personen er. : )
Dirty Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 har et Eksempel her. kammerat kommer å spørr om jeg kan bytte noen deler på bilen hans. alt fra motorbytte til små dill. ja greit kan gjøre det så er du med å "hjelper " holder meg med selskap og gjør enkle ting. så gjør jeg det gratis. kommer det en jeg ikke kjenner, gjør jeg det ikke gratis. det gidder jeg ikke, har for mye annet å styre med. men å gjøre gratis ting for venner er ikke noe problem, da får man alltid hjelp igjen. og da viser man bare at man bryr seg litt om vennene sine ( ikke Homo meint ) sånn jeg gjør iallefall..
Fliid Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 dirtydicky, slike som deg skulle det vært flere av Snedig fenomen det der, jeg selv er nå ikke homo, men bryr meg selvfølgelig om de venner jeg har. Må da gå ann og si det uten og bli uthengt som homo, hohoho, nei, skal ikke være greit i 2008. Fremgangen på dette tema er liten.. (Nok O.T fra meg)
Sir Hofstad Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Holdt på de siste 5 åra å hjulpet folk gratis. Ordnet ny topp til en kamerat med 12v 2,5 e34 og kjørte 65 mil en vei for å montere den også bla Men nå er det så mye mas, ungene krever mye og kona jobber døgnet rundt så blir ikke så ofte.
Sir Hofstad Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Måtte nesten forlove meg med datteren til direktøren for GOMAN bakeriet her i byen, og bli med henne ned om kvelda for å vaske på bakeriet for å få kake.... Og annet
Nytern Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Hahahaha! JACKPOT! YATZYYYYYY! Kake er digg! ...Annet er digg! Kombinerer man de 2 i et bakeri! OH MY GOD!
Dirty Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Hahahaha! JACKPOT! YATZYYYYYY! Kake er digg! ...Annet er digg! Kombinerer man de 2 i et bakeri! OH MY GOD! haha men tror heller jeg bare ville tatt ho med rett opp på soverommet jævli kjedelig å vaske
Superbeetle Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Jeg syntes også det er forskjell om det er noen en kjenner eller ikke, gode venner er ikke noe problem å gjøre tjenester for gratis el at man evt får noe småting.. Folk jeg ikke kjenner gidd jeg ikke å hjelpe uten å få noe igjen. Kan jo regne slik at hvis en slik jobb 1time og jeg tar 200kr så tjener jeg jo fortsatt mer enn jeg ville gjort i en vanlig jobb. Men jeg ville nok tatt mellom 500 og 1000kr..
Frode D Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Er det bare jeg som synes 1000kr er dyrt? Ville maks tatt 500kr for det viss jeg skulle gjort det for en jeg ikke kjenner.. Jobben er jo gjort på mellom en time og to.
Superbeetle Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Er det bare jeg som synes 1000kr er dyrt? Ville maks tatt 500kr for det viss jeg skulle gjort det for en jeg ikke kjenner.. Jobben er jo gjort på mellom en time og to. jo, det er nok litt dyrt.. Tror ikke at jeg selv hadde klart å be om det Men hvis det tar max 2t så burde vel 500kr være en grei deal..
Frode D Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Jeg brukte ikke mer enn 2 timer på å bytte vannpumpe og termostat vertfall, og det var første gangen jeg gjorde det. Men det får vel bli opp til den enkelte hva man vil ta (og betale) for en slik jobb
Dirty Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Er det bare jeg som synes 1000kr er dyrt? Ville maks tatt 500kr for det viss jeg skulle gjort det for en jeg ikke kjenner.. Jobben er jo gjort på mellom en time og to. har man litt skills tar det 20 min. men syns ikke 1000.- er så steingalt. er jo tiltak å komme igang. + ville kostet det dobbelte på verskted
Sir Hofstad Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Annen vurdering utenom kake er at man faktisk kan ta gjenger eller noe går i stykker, og så blir man holdende på i timesvis med driten...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Og mens vi snakker om kake. Hun dattra til direktøren hadde bursdag og jeg var invitert høytidlig hjem på kake. Hun hadde fortalt faren at jeg likte kaka så han hadde spesialbestilt ei DIGER kake fra en av bakeriene utenfor byen med en slik spesiell konditor som kunne lage etter mål. Så kom hjem dit jeg så viste det seg at ingen av dem spiste kake så jeg måtte av pliktfølelse spise det jeg orket. Og når ca 3/4 var fortært var det ikke sjangs å få ned mer, og jeg var rimelig grønn i trynet. Ikke vært det samme med kake etterpå, kanskje bedre med penger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå