E30Frelst Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 Update Nye felger på gang! Denne gangen blir det: 4x100 8.5x17 ET20 foran 9.5x17 ET18 bak! Kan bli ganske spennende, sier ikke hva det er helt enda, men sier såppas at det er 3 delte hjul Hva skjedde egentlig her? ..og hva slags felger var det snakk om?? Det var noen BBS 5000 eller noe, har sletta mailen men har bilde her ett sted! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Clean og nydeleg E-30 du har der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Ble meget bra med senk! IS-leppe og sorte DE lykter hadde vert prikken over i'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Takk allesammen Kommer flere bilder, skal ta en rolling photoshoot tenkte jeg IS-leppe og M tech bakvinge (den lille) og sorte DE er endel av planen min Frode D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Da har jeg sluppet bilen så langt som overhodet mulig ned! Hærlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 Det har skjedd litt siden sist, lite kosmetisk men Olje og filter skifte. Bytta plugger. og byttet luftfilter Polerte også bilen og dro på Stancetreffet på Liertoppen! Var gøy det Var en kjempedag for meg dette her : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 Nye deler har ankommet: Orginal dieselfrontplate. Den orginale Is-leppa. Nye orginale forskjermer. Nye øvre og nedre innerskjermer. Jeg er også i dialog med lakkerer Jeg har i tilleg vært i kontakt med SFOR og biltilsyn. Så når arbeidskontrakten er i handa, blir det starten på ett stk MORSOMT prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 YEAH!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Meget pen bil. Blir bra med is-leppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 Takk for det Jeg satser og håper på at det blir knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Who's got two thumbs and like this shit ?? This guy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 hehehe, lo godt Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Dette blir goknall!!! LIker planene dine, så gleder meg til det virkelig begynner å skje noe, Håvard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 V8? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Nå snakker vi ja, 8-er er bøøøst! I likes your plans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå