anders87 Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Kom og finn denne feilen a! Jeg vet om en Hihihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 My point exactly...Idet bilen forlater BMW er den ikke strøken lenger. Men kan gjerne være pen og velholdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 My point exactly...Idet bilen forlater BMW er den ikke strøken lenger. Men kan gjerne være pen og velholdt Greit nok, du har et poeng ! Men dette er et sjeldent syn Kom og finn denne feilen a! Jeg vet om en Hihihi Hehe, greit nok Det er 2 minus med hele bilen! Autolat, og en dørbungel på 0.12mm på høyre baksjerm, usynlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Hærlig bil du har funnet deg. Kommer til å bli smukk med split felgene. God Helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Hærlig bil du har funnet deg. Kommer til å bli smukk med split felgene.God Helg!! Tusen takk for det Jeg har en sterk fornemmelse for det Håper du har hatt en god helg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Ser ut som en meget bra bil! Mulig å få vite hva du måtte gi for de BBS felgene? Skal ha slike på golfen min var planen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Gratulerer med ett flott å velholdt eksemplar av E30. kommer til å bli bra med planene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Pen bil , men less talking more screwing ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Ser ut som en meget bra bil! Mulig å få vite hva du måtte gi for de BBS felgene? Skal ha slike på golfen min var planen Takker,rundt 20k Gratulerer med ett flott å velholdt eksemplar av E30.kommer til å bli bra med planene dine Tusen takk for det JEg håper det blir bra, kan bare krysse fingrene og håpe Pen bil , men less talking more screwing ? Danke, Bilen er på vinterlagring Mvh Falck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasdavidsen Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 flott 320:D hvem kjøper du rs felgene av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 Felgene får jeg av denne karen http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... ght=island Her en den eneste skaden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 Søndag 07 Desember I dag var jeg og besøkte bilen Hun frøys litt dessverre, var -0,5 grader i hallen pga at fyren streika i dag. Tok også noen bilder når jeg var der. Bilde av bagasjerom Motorrom Km stand: Ren og pen lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 kjekk garasjedronning dette ja! kan ikke du være snill gutt og ta vekk banneren du har laget deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 mulig det er no rart med synet mitt men er fargen i instumentpanelet ditt rosa? strøken bil forresen du har vært heldig med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå