Gå til innhold

Min E82 120cd


 Share

Anbefalte innlegg

Utrolig fin bil :) Har vært veldig skeptisk til baklyktene og rompa generelt på coupe´n når jeg skulle handle men liker den bare mer og mer :D Hvor mye er din senket? Kjenner ikke så mye til 1-serie og er usikker på hvor mye jeg kan senke med 225/40-18 og ET40? Har jo orginalt m-sport understell så det senker vel 20 foran? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lekker coupe! Blir bare mer og mer glad i utseendet på dem.

Kjenner ikke så mye til 1-serie og er usikker på hvor mye jeg kan senke med 225/40-18 og ET40? Har jo orginalt m-sport understell så det senker vel 20 foran? :P

Hvor brede felger har du, da? Hvis du ikke har mer enn 8-tommere, så ville jeg tro at hjula går på innsiden av skjermen, så da er det vel bare å senke i vei?

Jeg synes M-senk på E87 er passelig lav bak, men trenger å senkes 10-15mm foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjekke biler ja. har hatt min i 2år og noe nå. kjører samme bakpotte som deg.

Hadde ikke gidet å senke mer hvist man har m pakken. syntes de har klart å lage en bil som ikke er for hard ved normalkjøring men hard nok til dynamisk nyttelse på svingitte veier.

k25k1jmumaprgqjnobzv.jpg

u5h9cnsab6n5l8h1e1j8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil! Men er uenig ang senk.

Den ble MYE penere, samt ble mye bedre å kjøre med bare H&R fjærer. Ikke er den ubrukelig lav heller.

Hadde jeg hatt bilen enda, hadde den nok fått KW V3 understell og Diffbrems fra Quaife, men innså at det nok var mer fornuftig med en eldre bil med riktig motor/drivstoff til mitt bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil! Men er uenig ang senk.

Den ble MYE penere, samt ble mye bedre å kjøre med bare H&R fjærer. Ikke er den ubrukelig lav heller.

Hadde jeg hatt bilen enda, hadde den nok fått KW V3 understell og Diffbrems fra Quaife, men innså at det nok var mer fornuftig med en eldre bil med riktig motor/drivstoff til mitt bruk.

Hadde nok valgt bedre understell, men med di elledige veien vi har i stavanger området må man neste kjøre suv :lol: .

He he fikk nettop svar fra birdsauto anngående Quaife diff. skal kjøpe det i mars når jeg er i Lonson området. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...