S.Arnesen Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 airbag lampa på min e46 lyser. er matta i passasjersetet som har gått i dunken. det jeg lurer på er, vil det være en feil på eu?
BmwKlovn Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 En kompis fikk feil på sin grunnet airbag lampa for et par uker siden.
Bimmerlars Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Da hadde jeg bedt de legge frem litteratur for å bevise sine påstander
Haug530D Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Har vært på 3 EU kontroller med min E34 som har Airbaglys som lyser, ingen har sagt noe om det, dette er 3 forskjellige verksted også.
S.Arnesen Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 tenkte å ta eu på bmw her i sarpsborg. vet ikke om de kanskje er litt nøye på det, men kontroll lista er jo lik på alle verksteder. det vil vel i tilfelle bli en 1'er feil?
Lars89 Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Er ikke feil i det hele tatt. Ingen krav om at airbag skal funke men er en fordel
S.Arnesen Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 ok. da satser jeg på at det går knirkefritt. takk for kjapt svar folkens...
Erik S. Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 kjekk lesning, jeg har også fått feil på dette på eu-kontroll
pengelek Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Hadde akuratt min på bilprovningen (statlig eukontroll i sverige) og der er de "nazi" strenge. Brydde seg ikke om airbag lampen min der.
wabby Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Skulle de si noe så si at den er deaktivert da dere ofte har barnesete bakvent i forsete. Da kan de ikke si noe uansett. Mange som drar for å deaktivere airbag akuratt pga dette.
tomerikk Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 På min bil var det så enkelt som å henge kontakta opp i en av fjærene under setet. det er ett klips på kontakta som er til det. Det virker som om vekt av kontakt og ledning var nok til å trigge feil. Om matta er deffekt kan man kjøpe en plugg på E-bay som simulerer intakt matte med passasjer i setet. så er man kvitt problemet og airbag og beltestrammer er aktiv.
S.Arnesen Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 På min bil var det så enkelt som å henge kontakta opp i en av fjærene under setet. det er ett klips på kontakta som er til det. Det virker som om vekt av kontakt og ledning var nok til å trigge feil. Om matta er deffekt kan man kjøpe en plugg på E-bay som simulerer intakt matte med passasjer i setet. så er man kvitt problemet og airbag og beltestrammer er aktiv. nå er jeg litt frekk, men du gidder ikke å lete opp en slik sensor dummy til meg på e-bay? er uffatelig dårlig til å finne veien der selv se;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå