///MFosse Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hei, Lurer på å kjøpe meg nye dekk og felger til neste sesong, altså sommerdekk:) M Men bor på vestlande, å det er mange regnværsdager osv. så eg lurte på hvilke dekk merke eg bør kjøpe? Og hvike dekk eg bør styre unna ! Har planer om å skaffe meg et sett me Alu.felger dim. 225/235-45-17, så dekke må passe til disse felgene, (gi gjerne tips om felger også) Bilen min er E36 318IS 1993 Coûpe - Me Brokatrott farge : Lurte på om disse her er noe bra? http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=54965226.129.20945&kplz=&Cookie=&language=&typ=R-126059&dsco=129 Ellers bare legg ut linker som eg kan kikke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Virket kurante de der da. Tenkte jeg skulle inn å anbefale deg å sjekke priser hos dekkonline.com men så etter å åpnet linken at det var derfra Var ikke så ille pris iallefall, må vel påregne fra den prisklassen opptil ca 1000,- for å få brukbare dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 hehe De var billige, men er det mulig å finne dekk til ca 600kr å at det er bra nok? eller må du opp i 1000kr? Lurer mye på felger og? noen som har forslag til bilen min? Liker M5 Look felgene, men "ALLE" kjører rundt me de, så vil ha noe annet, tror eg prisklasse (6-8000kr for et sett felger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 I den linken til dekket du spurte om skal det være en link til en tysk test av dekket. Den kan være kjekk å se etter om du lurer på om dekket er bra eller ei Ang. felger blir det mye smak og behag. Det er jo så masse å velge i, vanskelig å finne noe som ikke er brukt mye fra før. Skal man ha unike felger må det vel importeres fra Usa, men da koster det fort 10-12 lapper for et sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Skal du både ha felger og dekk vil jeg anbefale å gå inn på finn.no. Her selges det mye slikt, og du kan godt finne dekk og felg som er ubrukt til en meget overkommelig pris. Å kjøpe dekk og felg hver for seg blir fort mye dyrere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Jeg har vært veldig fornøyd med Nankang NS-II og det er vell et rimeligt dekk.. Felger kan og sjekker på svensk side, blocket.se for brukte felger og nye.. annonse side som finn.no ellno.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Jeg har Goodyear F1 dekk 245/45-17 De er superbe på våt veg (Og enda bedre på tørt føre) De gir "litt" kupè støy. Skal du ha skikkelig grep er det et riktig valg, men kanskje litt annen prisklasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Jeg har Goodyear F1 dekk 245/45-17 De er superbe på våt veg (Og enda bedre på tørt føre)De gir "litt" kupè støy. Skal du ha skikkelig grep er det et riktig valg, men kanskje litt annen prisklasse. Jeg har også disse, og er i og for seg godt fornøyd. De sitter godt, men plukker opp særdeles mye småstein spør du meg. For all, gode dekk, men prisklassen blir igjen litt en annen. En annen ting er at Goodyear'ne ser litt "kule" ut bakfra med litt bredde Jeg går for 265 neste gang jeg må bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Dekk er egentlig ikke noe å spare noen kroner på, men jeg bor selv på vestlandet og kjører på Nankang NSII og det fungerer helt greitt, eneste at det er ett helvete å balansere de, rister litt foran, men E39 er veldig følsom når det gjelder dekk. http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... =So&Achse= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Goodyear F1 og Toyo T1-R er gode regndekk. De slites dermed litt fort på tørr asfalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Har forresten Toyo Proxes 235/40-17 til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Takk for alle svar:D Greit for ein nybegynner på nye markede, liker alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 IKKE KJØP NANKANG NS2! Forbanna drittdekk som har null grep på vått og fungerer elendig ved aktiv kjøring/banekjøring. STYR UNNA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå