Gå til innhold

Ny type plugger - Bruker mindre bensin gir mer gamp

wabby
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tror dette absolut er mulig... en mer effektiv forbrenning av drivstoffet er store deler av hemmeligheten bak effektøkning, momentforbedring og ikke minst et redusert drivstofforbruk. Hvorvidt prisen for de aktuelle tennpluggene er den rette vet jeg imidlertid ikke... det må markedet avgjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om noen her i Oslo som skulle bli forhandler av Pulstar plugger, tok en standard bil tror det var en Ford uten at det har noe å si..

Bremsa bilen i bremserulla, mere hester før enn etter disse såkalte vidunder pluggene montert :lol:

De slo fort fra seg at de skulle bli forhandler...

Har mest trua på en skikkelig MSD coil istedenfor noe sånt Wonderplugs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres forlokkende ut dette, men er det ikke litt merkelig at ingen motorprodusent har klart å komme frem med noe lignende før?

Mulig det har vært lite fokus på selve tennpluggene i de senere år.

Det er ikke bilprodusentene som utvikler tennplugger, med derimot Bosch, NGI m.fl. Fokuset er absolut på tennplugger, men det utvikles stadig ny teknologi og det gjør det mulig for de ulike produsentene å få et teknisk forsprang. Jeg uttaler meg naturligvis kun generelt og jeg vet således ikke om de aktuelle tennpluggene er verdt pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stor tro på effektøkning av plugger etter en vært eier av en ford scorpio 2.4 v6. Akeslerasjon på denne bilen grunnet plugger skilte 25km i topphastighet på par av girene. Husker prata med noen ford gutter som sa at ford måte ha champion plugger husker jeg ikke helt feil, ellers ble det kluss eller ikke maks effekt. Ut ifra denne erfaringen vil jeg tro at enkelte komponenter i bilen kan ha stor effektøkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette absolut er mulig... en mer effektiv forbrenning av drivstoffet er store deler av hemmeligheten bak effektøkning, momentforbedring og ikke minst et redusert drivstofforbruk. Hvorvidt prisen for de aktuelle tennpluggene er den rette vet jeg imidlertid ikke... det må markedet avgjøre.

Siterer deg på hva en effektiv forbrenning av drivstoff: fylling/antenningsbølge gjør.

Hva er det BMW gjør med motorutvikling på sine benisnmotorer?

Jo,de skaper bedre forhold i forbrenningskammre med forkjellige teknologier.

Var det kjørt test på en FORD tålte sannsynligvis ikke motoren pluggene?

Og, NEI, jeg selger dem ikke selv, men verkstedet der jeg jobber selger dem.

Og, Eirik L med 325 ville du satt pris på å spare 10% drivstoff når du har fått kjørt litt

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En i BMWCCN Rogaland bremset 7hk økning på sin E30 318is før og etter pluggskifte, og da snakker vi ordinære plugger, ikke Pulstar. Pluggene får gjennomgå, så det lønner seg å bytte enten man putter i det ene eller andre.

Den bremsingen ble gjort på "hjerteknusern" på Ålgård.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...