wabby Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Noen som tror på dette? http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=516926 I testen brukte rekkesekseren fra BMW med toliters volum 9,2 prosent mindre drivstoff med Pulstar-pluggene enn med vanlige plugger. I tillegg økte effekten med 7 hestekrefter og dreiemomentet økte med 7 newtonmeter.
nimitz Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Tja, det så jo litt inntresant ut. Var jo en stiv pris da.
BRIO Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Ikke de dyreste pluggene jeg har kjøpt heller. Er det det samme som J. Hofstad selger? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... &start=105
EirikL Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Synker nok etterhvert. Alle nye ting koster flere av skjortene i skapet før de etter litt daler i pris...
Fredrik Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Jeg tror dette absolut er mulig... en mer effektiv forbrenning av drivstoffet er store deler av hemmeligheten bak effektøkning, momentforbedring og ikke minst et redusert drivstofforbruk. Hvorvidt prisen for de aktuelle tennpluggene er den rette vet jeg imidlertid ikke... det må markedet avgjøre.
EirikL Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Kjøpte 6 stk NGK V-line i dag til 432,-. Det er ca 1400,- mindre enn samme antall pulstar koster, så skal kjøre litt for at det skal lønne seg for min del
Ond Racing Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Vet om noen her i Oslo som skulle bli forhandler av Pulstar plugger, tok en standard bil tror det var en Ford uten at det har noe å si.. Bremsa bilen i bremserulla, mere hester før enn etter disse såkalte vidunder pluggene montert De slo fort fra seg at de skulle bli forhandler... Har mest trua på en skikkelig MSD coil istedenfor noe sånt Wonderplugs..
Chriso Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Høres forlokkende ut dette, men er det ikke litt merkelig at ingen motorprodusent har klart å komme frem med noe lignende før? Mulig det har vært lite fokus på selve tennpluggene i de senere år.
Fredrik Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Høres forlokkende ut dette, men er det ikke litt merkelig at ingen motorprodusent har klart å komme frem med noe lignende før? Mulig det har vært lite fokus på selve tennpluggene i de senere år. Det er ikke bilprodusentene som utvikler tennplugger, med derimot Bosch, NGI m.fl. Fokuset er absolut på tennplugger, men det utvikles stadig ny teknologi og det gjør det mulig for de ulike produsentene å få et teknisk forsprang. Jeg uttaler meg naturligvis kun generelt og jeg vet således ikke om de aktuelle tennpluggene er verdt pengene.
Glenno Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Jeg har stor tro på effektøkning av plugger etter en vært eier av en ford scorpio 2.4 v6. Akeslerasjon på denne bilen grunnet plugger skilte 25km i topphastighet på par av girene. Husker prata med noen ford gutter som sa at ford måte ha champion plugger husker jeg ikke helt feil, ellers ble det kluss eller ikke maks effekt. Ut ifra denne erfaringen vil jeg tro at enkelte komponenter i bilen kan ha stor effektøkning.
Sir Hofstad Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Jeg tror dette absolut er mulig... en mer effektiv forbrenning av drivstoffet er store deler av hemmeligheten bak effektøkning, momentforbedring og ikke minst et redusert drivstofforbruk. Hvorvidt prisen for de aktuelle tennpluggene er den rette vet jeg imidlertid ikke... det må markedet avgjøre. Siterer deg på hva en effektiv forbrenning av drivstoff: fylling/antenningsbølge gjør. Hva er det BMW gjør med motorutvikling på sine benisnmotorer? Jo,de skaper bedre forhold i forbrenningskammre med forkjellige teknologier. Var det kjørt test på en FORD tålte sannsynligvis ikke motoren pluggene? Og, NEI, jeg selger dem ikke selv, men verkstedet der jeg jobber selger dem. Og, Eirik L med 325 ville du satt pris på å spare 10% drivstoff når du har fått kjørt litt
S.Nilsen Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Så det er pulstar pluggene jeg skal bytte til når jeg skal bytte pluggene??
Sir Hofstad Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Og dyno på den 2,0 BMW motoren før og etter:
Gunnar Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 En i BMWCCN Rogaland bremset 7hk økning på sin E30 318is før og etter pluggskifte, og da snakker vi ordinære plugger, ikke Pulstar. Pluggene får gjennomgå, så det lønner seg å bytte enten man putter i det ene eller andre. Den bremsingen ble gjort på "hjerteknusern" på Ålgård.
oddis Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Hvorfor monterer man på kraftigere coiler og tenningsforsterkere når dem bygger seriøse effektsterke motorer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå