Magnus F Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 Da jeg tappet motoren for olje i stad, kom det ut 4 små kuler av metall. Disse var størrelse med softgun kuler og var chromet. Noen som vet hvor disse evt. kan komme fra?
Magnus F Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2008 Det kan se veldig ut som det er kuler fra et kulelager, men ikke godt å si.
nimitz Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 Da jeg tappet motoren for olje i stad, kom det ut 4 små kuler av metall. Disse var størrelse med softgun kuler og var chromet.Noen som vet hvor disse evt. kan komme fra? Softgun kuler er vel på størrelse med klinkekuler og så store lagerkuler finnes vel ikke i din bil
Sandersen Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 Da jeg tappet motoren for olje i stad, kom det ut 4 små kuler av metall. Disse var størrelse med softgun kuler og var chromet.Noen som vet hvor disse evt. kan komme fra? Softgun kuler er vel på størrelse med klinkekuler og så store lagerkuler finnes vel ikke i din bil ???? åssen klinkekuler er det du har da? jevli små isåfall
Nytern Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 Softgunkuler er på størrelse med lagerkuler.
Dirty Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 klinkekuler ? tenker du på paintball baller eller? ulyder i motoren da?
Rayb Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 Denne må vi følge opp! Du tenker vel på kuler som er noe mindre enn en ert kanskje!? Ulyder i motoren?
Dirty Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 softgun kuler er iallefall små og passer fint til lagerstrørelsen. men hvor de kan ha kommer fra blir nok ikke lett å finne ut. iallefall ikke vis det ikke er noen Ulyder-
-Sammy Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 Er det helga som gjør enkelte så smarte? Lol Men ja, hmm kulelager kuler i olja ja den var ny. Kjip og forsåvidt. Skal følge med på denne. Men tror ikke jeg ville ha kjørt så mye mer med den i mellomtiden for å si det sånn.
icc Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 Plutselig fikk jeg ideer til hva jeg kan teste i softgun:p
johan-is Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 Plutselig fikk jeg ideer til hva jeg kan teste i softgun:p hehe trur jeg hadde latt bilen stått til jeg hadde funnet ut det der, eller i det heletatt bare plukka ut motoren og skrudd den i molekyler for og finne ut hvor det hadde kommet fra. du kan jo se det som en full motorservice da får nesten ikke lyst til å bytte olje jeg nå, redd for at jeg skal finne noe lignende
Magnus F Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2008 Det er ulyder i motoren ja, Og den lyden/ lydene høres ut som kommer fra kjedet, muligens ved første ventil. Bilen gikk som normalt etter at lyden kom, men jeg kjørte ikke langt etter at jeg fikk lyden kanskje 5min til garasjen så jeg fikk satt fra meg bilen der. Jeg tok av toppdekselet for å se om jeg kanskje kunne se om noe var galt på kjedet, men kjedet virket fint. Og det som var rart var at lyden kom sånn helt plutselig, jeg parkerte bilen uten lyden og 30sek senere startet jeg bilen igjen å da var lyden der.
540is Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 Tror løpehjulet til registerkjeda er opplagret i et kulelager. Anbefaler å demontere kjededekslene og sjekke dette. Nr 11 her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå