Rogeren Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Holder meg på 3 jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Holder meg på 3 jeg... Det er et akseptabelt bud det.. så hvis ingen går høyere så får du de for 3000kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 På E39 så er rondell felger genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 fortsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Prøver igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Er det muligt å få desse på e36.. ? Viss men bruker spacere eller noko sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Heisann toro, den felgen som er kantkjørt, ble den skjeiv ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 hadde sett bra ut på e36'n min men passer de med innpress eller må det valses og breddes i hjulbuer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Om de passer uten valsing har jeg ikke peil på egentlig, men det er nok ikke utenksomt at det må litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Når i helvette skal folk lære seg om innpress? hver forbanan dag er det en eller anna idiot som ikke har skjønt det. -SPACERE FLYTTER FELGEN UTOVER. -5 SERIE FELGER STÅR LENGER UT ENN 3 SERIE FELGER. -SKAL DU HA 3 SERIE FELGER PÅ EN 5 SERIE MÅ DU BRUKE SPACERE. -SKAL MAN HA 5 SERIE FELGER PÅ EN 3 SERIE MÅ MAN VALSE.IKKE FLYTTE FELGEN ENDA LENGERE UTOVER SOM EN SPACER GJØR. forøvrig røver pris på et slikt sett! den kantskaden koster ca 500,- å få fikset på et felgverksted.. hiver du på 1500,- til ca så lakkes og shines alle 4 felga istedet for kun den ene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogga325 Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Hei er 18toms hjula solgt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Hei, Er felgene solgt Toro? Hadde det vært mulig å fått flere bilder av felgene? Den kantkjørte felgen antar jeg er hel og brukbar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå