Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte speil med powerfold for leeenge siden.

Først nå kjøpte jeg bryterpanelet og dørmodul til høyre døra.

Heldig som jeg var så plugga jeg inn bryterpanelet og testa, vips så gikk begge speila opp.

Om du en gang kjøper deg speil med powerfold og bryterpanel men bare venstre speil går opp så har jeg dørmodul til høyre speil=)

Trenger ikke strekke noen kabler eller noe, er plug & play med nytt bryterpanel og høyre dørmodul.

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Heldig som jeg var så plugga jeg inn bryterpanelet og testa, vips så gikk begge speila opp.

Om du en gang kjøper deg speil med powerfold og bryterpanel men bare venstre speil går opp så har jeg dørmodul til høyre speil=)

Trenger ikke strekke noen kabler eller noe, er plug & play med nytt bryterpanel og høyre dørmodul.

Var det ikke verre enn dette altså? Har nylig kjøpt meg speil uten powerfold, men disse kan jeg jo bytte til noen med powerfold. Denne dørmodulen på høyre side, er dette en boks som monteres på kablene evt. da?

Skrevet

Var det ikke verre enn dette altså? Har nylig kjøpt meg speil uten powerfold, men disse kan jeg jo bytte til noen med powerfold. Denne dørmodulen på høyre side, er dette en boks som monteres på kablene evt. da?

Ja, dette er boksen som alle kablene fra speilet på høyre dør går inn i.

Er samme kontakter på de med og de uten bare at du trenger knappen for at det skal funke.

Denne bilen er gjennomført lekker! :) som jeg skulle satt dette sammen selv ;)

Takk for det, har gått en del tid og penger i bilen da=)

• 2 weeks later...
Skrevet
Glemte helt å legge ut at jeg har fiksa powerfold, har ikke dette orginalt men alt jeg trengte å bytte var bryterpanelet med knappen på.

SAM_0391.jpg

Steike!! Det der er bare riktig :applause:

• 4 weeks later...
Skrevet

Da har jeg montert aerodynamic front spoiler på 540'n til pappa, begge ble meget fornøyd med resultatet.

Som alltid så glemte jeg å ta "før" bilde men alle vet da åssen en original e39 ser ut =)

SAM_0404.jpg

SAM_0408.jpg

SAM_0403.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...