Ralph Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 Kjøpte speil med powerfold for leeenge siden. Først nå kjøpte jeg bryterpanelet og dørmodul til høyre døra. Heldig som jeg var så plugga jeg inn bryterpanelet og testa, vips så gikk begge speila opp. Om du en gang kjøper deg speil med powerfold og bryterpanel men bare venstre speil går opp så har jeg dørmodul til høyre speil=) Trenger ikke strekke noen kabler eller noe, er plug & play med nytt bryterpanel og høyre dørmodul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Denne bilen er gjennomført lekker! som jeg skulle satt dette sammen selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Kjøpte speil med powerfold for leeenge siden.Først nå kjøpte jeg bryterpanelet og dørmodul til høyre døra. Heldig som jeg var så plugga jeg inn bryterpanelet og testa, vips så gikk begge speila opp. Om du en gang kjøper deg speil med powerfold og bryterpanel men bare venstre speil går opp så har jeg dørmodul til høyre speil=) Trenger ikke strekke noen kabler eller noe, er plug & play med nytt bryterpanel og høyre dørmodul. Var det ikke verre enn dette altså? Har nylig kjøpt meg speil uten powerfold, men disse kan jeg jo bytte til noen med powerfold. Denne dørmodulen på høyre side, er dette en boks som monteres på kablene evt. da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 Kjøpte speil med powerfold for leeenge siden.Først nå kjøpte jeg bryterpanelet og dørmodul til høyre døra. Heldig som jeg var så plugga jeg inn bryterpanelet og testa, vips så gikk begge speila opp. Om du en gang kjøper deg speil med powerfold og bryterpanel men bare venstre speil går opp så har jeg dørmodul til høyre speil=) Trenger ikke strekke noen kabler eller noe, er plug & play med nytt bryterpanel og høyre dørmodul. Var det ikke verre enn dette altså? Har nylig kjøpt meg speil uten powerfold, men disse kan jeg jo bytte til noen med powerfold. Denne dørmodulen på høyre side, er dette en boks som monteres på kablene evt. da? Ja, dette er boksen som alle kablene fra speilet på høyre dør går inn i. Er samme kontakter på de med og de uten bare at du trenger knappen for at det skal funke. Denne bilen er gjennomført lekker! som jeg skulle satt dette sammen selv Takk for det, har gått en del tid og penger i bilen da=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Veldig pen E39! Flott bil med stil å styling! Gjennomført! Hvordan fikk du AE ringene så hvite? Kjøpt en spesiell diode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 Har orginale hella lykter så var bare å kjøpe nye hvite pærer på GS. Er som de orginale pærene bare LED tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Kunne du ha linka til pærene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Klar for Våler da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Glemte helt å legge ut at jeg har fiksa powerfold, har ikke dette orginalt men alt jeg trengte å bytte var bryterpanelet med knappen på. Steike!! Det der er bare riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 Klar for Våler da? Har akkurat starta i ny jobb, mye helg jobbing og vil ikke si nei til å jobbe. Får ta det til neste år. Vi sees i starten av Mai hvertfall da =) Er med på noe litt nærmere om det skjer noe små treff i høst også da. Kunne du ha linka til pærene? http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 6&type=alt Takk for det S. Gunstad =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Da har jeg montert aerodynamic front spoiler på 540'n til pappa, begge ble meget fornøyd med resultatet. Som alltid så glemte jeg å ta "før" bilde men alle vet da åssen en original e39 ser ut =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Er BMW CCN høsttreff på NAF Banen (Geiteryggen) til lørdag 25/9 Heftig den 540en og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 To spreke biler det der ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Skikkelig pene biler. Ble utrolig bra med aerodynamikk leppe på 540,n også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Er det 60/60 senk som er på de siste bildene? Veldig pen bil forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå