Gå til innhold

Min e39 528i - Nå til salgs.

Ralph
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte speil med powerfold for leeenge siden.

Først nå kjøpte jeg bryterpanelet og dørmodul til høyre døra.

Heldig som jeg var så plugga jeg inn bryterpanelet og testa, vips så gikk begge speila opp.

Om du en gang kjøper deg speil med powerfold og bryterpanel men bare venstre speil går opp så har jeg dørmodul til høyre speil=)

Trenger ikke strekke noen kabler eller noe, er plug & play med nytt bryterpanel og høyre dørmodul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heldig som jeg var så plugga jeg inn bryterpanelet og testa, vips så gikk begge speila opp.

Om du en gang kjøper deg speil med powerfold og bryterpanel men bare venstre speil går opp så har jeg dørmodul til høyre speil=)

Trenger ikke strekke noen kabler eller noe, er plug & play med nytt bryterpanel og høyre dørmodul.

Var det ikke verre enn dette altså? Har nylig kjøpt meg speil uten powerfold, men disse kan jeg jo bytte til noen med powerfold. Denne dørmodulen på høyre side, er dette en boks som monteres på kablene evt. da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke verre enn dette altså? Har nylig kjøpt meg speil uten powerfold, men disse kan jeg jo bytte til noen med powerfold. Denne dørmodulen på høyre side, er dette en boks som monteres på kablene evt. da?

Ja, dette er boksen som alle kablene fra speilet på høyre dør går inn i.

Er samme kontakter på de med og de uten bare at du trenger knappen for at det skal funke.

Denne bilen er gjennomført lekker! :) som jeg skulle satt dette sammen selv ;)

Takk for det, har gått en del tid og penger i bilen da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Klar for Våler da? :)

Har akkurat starta i ny jobb, mye helg jobbing og vil ikke si nei til å jobbe. Får ta det til neste år.

Vi sees i starten av Mai hvertfall da =)

Er med på noe litt nærmere om det skjer noe små treff i høst også da.

Kunne du ha linka til pærene? :D

http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 6&type=alt

Takk for det S. Gunstad =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...