Dr_S Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Det rattet jeg har, passer vel i din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 har du lakkert listene selv eller? nå har jeg ikke lest hele posten men. hva måtte du betale for dette ? vurderer en alu-look i e38en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Det rattet jeg har, passer vel i din? Ja, det passer i min. Men jeg har jo multifunksjons ratt, det begrenser utvalget mitt til ratt produsert for e39, e38 og e46 opp til 03/99. 03/99 kom 2stegs airbag og sleperingen ble endret så de produsert etter det vil ikke passe. Kunne tenkt meg ett e46 m3 ratt men synd det ikke passer. har du lakkert listene selv eller? nå har jeg ikke lest hele posten men.hva måtte du betale for dette ? vurderer en alu-look i e38en.. Jeg betalte rett over 1000kr, fikk en kamerat som er hobby lakkerer til å ta det. Ble 100% strøkent=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisHesby Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 En utrolig fet bil dette Ble bra med lakkerte lister så dem "live" i går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Bytt rattet og behandle setene så ser jeg veldig lite som kan forbedres med interiøret! Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 Setene, taket og gulv teppet trenger en skikkelig rens, det er helt klart. Men rattet får jeg nok vente litt med :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw.528IA.2000 Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Fantastisk fin bil!! E39 med m-tech er bare de fineste bmw'ene EVER!!!!!!! Kan vel ingen nekte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 Hei igjen alle sammen ! Lenge siden jeg har gjort noe men har en del på gang nå Driver å renoverer en orginal fanger jeg skal bruke i vinter, kjøpte fangern i fjor for 500,- kr også har jeg kjøpt litt brukte lister osv fra Koed. Fikk pakke fra Ebay i dag ! Perfekt passform. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Velkommen tilbake! Blir fin plog i vinter det:) Mye måtte du gi for leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Aerodynamikkleppa ble bra Hvordan er det å montere den? får selv en slik i posten over helga skjønner du. Må man ta av den nederste leppa på orginalfangern? Eller limes den utenpå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Lekker E39.. Du måtte ikke modifisere noe mht. eksosen når du valgte eisenmann? Kanskje en mulighet for å kunne beskue bilen din en dag i Sandefjord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 Brekke: Takk, godt å være tilbake;). ga 1800,- for 2 stykker. Det er med frakt og moms. Ebay er billig. bmwkizn: Ja, tror det blir en fin vinterfanger. Hvilken nederste leppe på orginal fangern? tenker du på den lille gummi lista? Trenger ikke lime den, fulgte med skruer men kommer nok til å lime i tillegg. Saltkjelen: Takk for det:). Det kan vi jo få ordna, vil gjerne se din e39 også=). Kan heller ta det med eksosen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Ok. Jeg tenkte på den nederste delen som er under grøftelysene. Ser ut som den er delt på fangern. Lurte på om jeg må ta av den, og erstatte med aerodynamikkleppa. Eller om leppa monteres utenpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 Ok. Jeg tenkte på den nederste delen som er under grøftelysene. Ser ut som den er delt på fangern. Lurte på om jeg må ta av den, og erstatte med aerodynamikkleppa. Eller om leppa monteres utenpå Den er helstøpt så bare å sette utenpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Saltkjelen: Takk for det:). Det kan vi jo få ordna, vil gjerne se din e39 også=). Kan heller ta det med eksosen da. Kjempe.. Jeg er ikke i Sandefjord akkurat nå, men jeg kan sende deg en PM når jeg er nedover igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå