Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg må jo innrømme at jeg ikke bråbremser for å sette opp igjen en brøytestikke jeg akkruat meia ned..

:D

Så har jeg aldri sett på det som uetisk å ikke sette opp igjen brøytestikker, selv om det sikkert er dritkjipt for han som skal brøyte...

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fikk sleng på bilen for litt siden... Var ikke med vile, men kunne lett blitt oppfatta som det av både vitner og politi. Sklei sidelengs inn i en båt til 300 000, fikk vistnok en del skader/kondemnert (tar det på forsikringa uansett).

Da det var få, om noen øyenvitner er dette noe jeg kunne sluppet unna ganske lett, men tør ikke tenke på hva som ville skjedd hvis jeg hadde blitt anmeldt...

Hadde vel blitt bot, betalt hele båten, rulleblad, fratatt lappen med påfølgende oppsigelse av lærlingkontrakt osv, altså ikke verdt det.

Da butikken ikke åpna før om et par timer og jeg måtte på jobb la jeg igjen en lapp med telefonnummer osv. Eier kontakta meg et par timer seinere og sa "det her ordner mi". Stakk bort i lunsjpausa og skreiv skademelding. Viste seg at han hadde totalvraka foreldrenes nye bil som 18-åring osv, så noe anmeldelse kom ikke på tale. :D

Tror jeg var litt heldig...

Skrevet

"– Det koker inni meg hver eneste dag. De er ikke en gang dyktige sjåfører, og her har du beviset. Hadde jeg bodd her ville jeg trolig endt opp med å gjøre noe jeg ville angret på, innrømmer Siggen Kavli."

Det er ikke så kjekt å ville gjøre opp for seg når man møter så "sindige" personer som Kavli. :(

Skrevet

Siggen Kavli? For what it is worth, ham hjalp jeg med å dytte løs en gang bilen hans stod fast. Hyggelig kar, det.:)

På en annen side, hvis ungdommens eneste samlingssted i år etter år er å sitte i bilene sine utenfor butikken hans i år etter år, kan man jo skjønne han blir lei.

Virker egentlig som om det skorter litt på kommunens tilrettelegging av at alle skal finne seg til rette i lokalsamfunnet.

Skrevet

Og her sannelig et eldre oppslag om en som bor i nabobygget til butikken som ble truffet:

hh5c7kbbr1bx9j9eidji.jpg

Litt lengre versjon hentet herfra:

Tett rånerøyk i Åndalsnes

Åndalsnes er rånernes mekka. Men nå rømmer innbygerne byen.

Rånerøyken henger tett over Åndalsnes. I lyse, hete sommernetter er sentrum tumleplass for bilentusiaster med revehale og sjalusi på bakruta. De spinner rundt med høy hvining, henger på hornene, ruser motorene, skriker og skråler.

- Jeg vet ikke når jeg sist fikk sove en hel natt uten å bli vekket. Jeg prøver å unngå sovemedisin og flytter i stedet fra rom til rom, alt etter hvor det er verst. Men noen netter er det så ille at jeg bare må stå opp og finne meg noe å lese, eller se på TV, sier Turid Mahle til Romsdals Budstikke.

Nå pakker hun koffertene for å besøke sønnene i Oslo en måneds tid.

Skrevet
hørtes jo ut som ett brutalt nabolag...

Ja, jeg kan skjønne frustrasjonen folk har der når jeg leser slike ting.

Vi har litt av det samme her, men bare at det da er studenter som tror Bergen er Ibiza :x

Skrevet
Breitbraut. Kjøp deg Audi, du er skikkelig slitsom!

wtf!? Ikke si at du sympatiserer med smartingen som slengte inn i veggen der? Greit at det kanskje var ett uhell (les: ikke med vilje), men han fortjener likevel den lappen inndratt, så forhåpentligvis lærer han en hel del på det :)

Slike usakligheter som du kom med her hører uansett/strengt tatt ikke hjemme her, sett i mine øyne vertfall :roll:

Skrevet

Han skriver jo så mye rart overalt.

Nei man må jo ikke være usakelig her. Ville vært fælt gitt!:-)

Når det gjelder saken synes jeg det er trist for oss andre som må bare ryktet videre.

Men sånn er livet desverre. Dette er et bilmerke som er friskt, og da vil det alltid være useriøse folk som blir tiltrukket. Sånn er det med farlige hunder, raske båter, Store muskler osv..

Skrevet

Ja, slik vil det nå alltid være. (at "vi" må bære ryktet "tullingene" lager for bmw)

Angående kritikken din av Breitbau: Skal ikke si at jeg er enig i alt han sier, men synes han er flink til å mene jeg, ikke minst fordi han er flink til å begrunne meningene sine på en saklig og fin måte :)

Skrevet

Enig med deg i det kompis. Men synes sånne folks om mener så mye om alt er slitsomme! Og det er faktisk min rett.

Synes selv det var litt morsomt. Alt trenger vel ikke alltid være så sinnsykt seriøst ,saklig og alvorlig!!

Skrevet
Enig med deg i det kompis. Men synes sånne folks om mener så mye om alt er slitsomme! Og det er faktisk min rett.

Synes selv det var litt morsomt. Alt trenger vel ikke alltid være så sinnsykt seriøst ,saklig og alvorlig!!

Et forum er vel en plass som man kan være med i for å utrykke sine meninger? hehe..Men såklart skal du få mene at altvitere kan være slitsomme, kan være enig i mange tilfeller jeg :wink:

Til en viss grad kan jo slike uhell ses med humor også :oops:

:lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...