Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker denne diskusjonen hehe.

"Med ujevne mellomrom ender bilene opp i butikkveggen til Kavli, eller der omkring". Lo godt av den...

Frisk diskusjon under artikkelen også. Lo enda bedre av "Ellers så vil jeg nevne at Lars Kavli ser smashing ut i tights." :lol:

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

frisk bruk av ord som 'idiot' og lignende,gjør at denne "avisartikkelen" ikke kan tas på alvor.

Likegyldig av hvor liten og lokal drittblekka er,bør de holde et minimum av journalistisk integritet.

Samtidig må jeg jo nesten spørre da; hvordan har det seg at folk bruker den veistumpen der til hardkjøring?

Er jo tydeliggvis ganske langt utaskjærs dette her,så virker rart at folk må kjøre bajas de få metrene det bor folk...

Skrevet

Utaskjærs faktisk :P Akkurat den veistumpen der går forbi det som kalles råneplassen, der man står å prater dritt til langt på natt, eller, gjorde.. er knapt folk ute der lenger.

For meg er det rart at det var så lite skriving om det for 15-20 år siden da det var ufattelig mye mer bil og raskjøring der.

Pr i dag er det maks 10% av hva det var den gang.

Men da var det knapt noen som kjørte BMW..

Det skal forøvrig legges til at både far og sønn Kavli har og har hatt BMW selv.

Skrevet

Er dette der vi sto da jeg og Johan besøkte deg eller? Var jo helvetes fart på enkelte opp og ned den bakken der... :mrgreen::roll:

Skrevet
For meg er det rart at det var så lite skriving om det for 15-20 år siden da det var ufattelig mye mer bil og raskjøring der.

Pr i dag er det maks 10% av hva det var den gang.

Men da var det knapt noen som kjørte BMW...

Virker nesten som om problemet ikke er idiotene - men at idiotene kjører BMW. :?

Skrevet

Det ville jo ikke vært første gangen media vinkler det slik.. ;)

Synd er det dermed at folkeopfatningen dessverre har en tendens til å følge etter.

Skrevet

Oppslag om "Fem idioter i BMW" fungerer på en veldig forutsigbar måte: Politiet er garantert mer på vakt mot tullete kjøring i ukene etterpå, og de fleste skjønner at de bør ta det litt med ro. Men:

Anmeldt for "burning"

En ung sunnmøring "burnet" på Åndalsnes i helga, nå er han anmeldt.

En ung mannlig bilfører er anmeldt for uaktsom kjøring på offentlig sted. Mannen skal ha foretatt en "burning" i tettbygd strøk.

Føreren hadde heller ikke gyldig førerkort. Saken etterforskes av Rauma lensmannskontor.

Dust... Kunne ikke sånne blitt værende på Facebook? :x

Hvordan i alle dager kunne dette virke som en god idé? "Jo, jeg har ikke førerkort, så la meg kjøre fra Sunnmøre til Åndalsnes for å burne midt på lørdagsettermiddagen!" #-o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...