Gå til innhold

Nytt Bimmer treff i Bergen 16 november!

-Marius-
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:) vi får prøve å holde tråden noe treffrelatert.

Jeg prøver å lage en liste til neste treff:

siste oppdatering 11.november.

- meg

- happyhenke

- -marius-

- Till

- Frodo_

- Superbeetle

- ///MPower

- Proxit

Det er også flere som ønsker å være med som ikke er medlem hos bimmers.no. har DU noen bekjente med rette bilmerket, ta dem med.

noen flere som vil hive seg på listen kan bare rope ut. har ikke skrevet på dere med 5 seriene som var på siste treff. håper dere kan komme også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkeringsdekkene på Vestkanten? Eller Sartor for den slags skyld...? Men der er kanskje lyset av på en søndag...

anbefales å lese gjennom hele tråden. vestkanten og sartor er gode lokasjoner, men her taper det at det er åpne garasjer, lys og kameraer. våre blåkledde venner loggfører alt og dersom de får med seg treff om søndagene, blir det registrering. ikke at det er så "uber" farlig, men hadde vært greit å unngått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller Statoil Fjøsangerveien, inne med vaskehallen... Har vært noen treff der med BMWCCN Hordaland...

Så du edittet svaret ditt. vaskehallen er grei. er usikker på tilgang. et fint utgangspunkt, men om folk ønsker å prøve bilen sin på åpne områder nå når snøen kommer, så er det kort vei fra sandsli til områdene på kokstad...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkeringsdekkene på Vestkanten? Eller Sartor for den slags skyld...? Men der er kanskje lyset av på en søndag...

Eller Statoil Fjøsangerveien, inne med vaskehallen... Har vært noen treff der med BMWCCN Hordaland...

Må huske at alle ikke bor i Bergen sentrum eller retning askøy/sotra...

Statoil fjøsangerveien er det trangt og ofte mange flere som vasker bilene sine..

Jeg stemmer for der det var sist, ser ut til å være en meget bra lokasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) vi får prøve å holde tråden noe treffrelatert.

Jeg prøver å lage en liste til neste treff:

siste oppdatering 7.november.

- meg

- happyhenke

- -marius-

- Till

- Frodo_

- Superbeetle

noen flere som vil hive seg på listen kan bare rope ut. har ikke skrevet på dere med 5 seriene som var på siste treff. håper dere kan komme også...

skriv meg opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, lite plass på Statoil... Mange som vasker...? Aldri når jeg har vært der...

BMWCCN treffet hadde vel godt over 20 biler... Så jo hvor mange som kom på det forrige her...

Men drit i det... Og dere må huske at ikke alle bor i retning Sandsli heller...

Som det ble foreslått sist, kunne det like gjerne vært i Klostergarasjen. Der er det varmt og. Det koster noen kroner, ja. Det er kamera. Jeg har ikke noe å skjule, er det noen her som har det siden de ikke liker kamera? De blåkledde klager ikke så lenge det ikke foregår ulovlige aktiviteter, de har vi sett av erfaring fra tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klostergarasjen er ikke så dum, men det blir litt dumt å betale penger for å stå å sparke i dekkene syntes jeg.. Samt at de jææævla humpene er kommet der. Jeg kan iallefall ikke ha noe fjæring i bilen over dem hvis jeg ikke skal ta nedi :roll::twisted:

Jeg stemmer for garasjen på sandsli, syntes denne er veldig bra. Selv om den ikke er helt i vater..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, lite plass på Statoil... Mange som vasker...? Aldri når jeg har vært der...

BMWCCN treffet hadde vel godt over 20 biler... Så jo hvor mange som kom på det forrige her...

Men drit i det... Og dere må huske at ikke alle bor i retning Sandsli heller...

Som det ble foreslått sist, kunne det like gjerne vært i Klostergarasjen. Der er det varmt og. Det koster noen kroner, ja. Det er kamera. Jeg har ikke noe å skjule, er det noen her som har det siden de ikke liker kamera? De blåkledde klager ikke så lenge det ikke foregår ulovlige aktiviteter, de har vi sett av erfaring fra tidligere.

Sist jeg var på treff i regi av bimmers, var vi mellom 5 og 10 biler og da var det end el folk inne på Statoil og vasket bilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...