Mr_///M Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 er det noen inne her som ble tatt eller? http://www.rb.no/lokale_nyheter/article3849445.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 lurer på hvorfor folk har sendt inn meldinger om dette... kunne folk se at det var overlast da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Med en sierra som trekkvogn kan jeg godt se for meg at den var ekstremt lav bak... Men sierraen får jo godt feste på bakhjula da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 er det noen inne her som ble tatt eller? 59-åringen fra Follebu i Gausdal ble stoppet på E6 Mistenker sterkt at antallet 59-åringer er litt begrenset her inne. Kanskje alle de turboladede E30ene og de stylede E36ene får dem til å føle seg gamle. Dumt, egentlig. Ikke minst fordi denne artikkelen tyder på at gamlisene har interessante holdninger - og er bevis for at det ikke bare er ungdommen som begår tvilsomheter: Politiet stoppet mannens røde Ford Sierra med tilhenger.– Oppå tilhengeren var det en BMW personbil. Overlasten var 1.000 kilo, og mannen fikk ikke lov til å kjøre videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Tenkte kanskje det var pappaen til en her inne då men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STM5 Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Med en sierra som trekkvogn kan jeg godt se for meg at den var ekstremt lav bak... Men sierraen får jo godt feste på bakhjula da... Og ikke fullt så mye feste på forhjulene...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Skjønner ikke hva folk skal drive å anmelde etter. Så lenge han ikke er til fare for andre syns jeg han bare skulle fått kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Å kjøre med 1 tonn overlast er jo en fare for andre... Han kan lett sakse hengeren og treffe andre på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå