Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Mange er alt for opptatt av rabatten. Det viktigste må da være PRISEN. De som kan gi 40% rabatt, er gjerne de som er dyrest. :)

GS har jo vokst seg store og feite, og er under Bavarias vinger. Ergo er nok ikke prisforskjellen så altfor stor kontra Jæger og andre forhandlere.

Derfor har man jo _ _ _ _ ;)

Hmm vinger du.. :)

husker jeg ikke feil så var vel GS temmelig store før bavaria kom inn i bildet også.

Bare bra å si om GS kjempe firma å ha med å gjøre så lykke til videre.

Derfor har man jo _ _ :lol:

Skrevet
Mange er alt for opptatt av rabatten. Det viktigste må da være PRISEN. De som kan gi 40% rabatt, er gjerne de som er dyrest. :)

GS har jo vokst seg store og feite, og er under Bavarias vinger. Ergo er nok ikke prisforskjellen så altfor stor kontra Jæger og andre forhandlere.

Derfor har man jo _ _ _ _ ;)

Hmm vinger du.. :)

husker jeg ikke feil så var vel GS temmelig store før bavaria kom inn i bildet også.

Bare bra å si om GS kjempe firma å ha med å gjøre så lykke til videre.

Derfor har man jo _ _ :lol:

hehe.. sier da ikke noe negativt.. bare at det er dyrt.. og det kan jeg gi 116709 eksempler på, men nå skal jeg legge meg ;)

Og det med Bavaria var for å understreke at de ikke er noe særlig billigere enn de andre BMW-forhandlerne rundt omkring. Jeg vet de var like store før, men kanskje ikke like dyre :)

Skrevet

GS er svindyrt i forhold til mange andre.

Er som FRE sier at når noen kan gi masse rabatter så betyr det også at de er dyre i utgangspunktet for de selger ikek tinge med underskudd selv om de gir de prosentene. er ikke akkurat et bra tegn for kunden når et firma kan gi 40 % avslag og likevel tjener penger, sier litt om hva de har i fortjeneste på varene sine ved standar pris da

Skrevet

Dekbransjen er jo et håpløst eksempel på det. Kan gi rabatt på 40-50% og fortsatt tjene goe penger...

Skrevet

Oljebransjen er værst, det koster de ikke 2 kr en gang å få bensinen ferdig ut i pumpen pr liter, og det er kansje 50øre til en krone i rabatt å hente pr liter hvis du har ett eller ant rabattkort..

Skrevet

jøss så lang tråden min ble nå da ;)

men godt å høre at G.S i bergen er bra ;) skal stikke innom så snart jeg får hjem BMW`n ,for den trenger sårt en ny girkule

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har vært kunde av GS - Bildeler siden de startet på ei nedlagt fiskebrygge helt ute ved atlanterhavet, det De hadde av utstyr å hjelpe seg med var ei bøtte med utslitt verktøy de hadde fått. De har bygd seg opp med hardt arbeid, entusiasme og gode medarbeidere. Dette er flinke

folk, men nye ansatte der må også få tid til å lære seg alt med disse fantastiske bilene. Alltid blide mennesker med et svar på det meste. Om ikke den du får snakket med kan hjelpe Deg, spør om å bli satt over til noen andre? Tar av meg hatten for GS - Bildeler.

Skrevet

Må vel stikke innom en dag og ta en titt! Ellers Får jeg såpass god pris hos Vest at jeg bare kjøper enkeltdeler hos Jæger, men alltid veldig fornøyd med service der!

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg får skryte litt av Gs jeg og da, etter å ha lagt igjen noen kroner der..

Utrolig bra kundeservice og greie priser.. Er mye kjekkere å kunne handle slike deler over disk enn å gå å vente på posten.. syntes jeg iallefall :wink:

Har også blitt registrert som firmakunde, da fikk jeg 25% rabatt.. Uten noen spørsmål annet enn foretaksnummer.

Er også litt kjekt å bli gjenkjent hos personalet..

Hos JÆGER derimot... Der datt det inn brev i posten om at firmakunder måtte handle for 35000kr for å få 10% rabatter :lol: Det er jo nesten ikke annet å gjøre enn å le.. Bare det å innføre noe slik etter at de har fått en relativt stor konkurrent noen hundre meter bortenfor..

Jæger har også tidligere vært vanskelig å få prosentene hos.. Hvis man ringer på forhånd og oppgir firma så går det fint, men om man står i disken og skal ha rabatter på det aktuelle verkstedet har jeg flere ganger "fått" rabatt.. Men altså ikke fått det når jeg har sjekket fakturaen... :roll:

Skrevet

Utrolig bra kundeservice og greie priser.. Er mye kjekkere å kunne handle slike deler over disk enn å gå å vente på posten.. syntes jeg iallefall :wink:

Har også blitt registrert som firmakunde, da fikk jeg 25% rabatt.. Uten noen spørsmål annet enn foretaksnummer.

Hos JÆGER derimot... Der datt det inn brev i posten om at firmakunder måtte handle for 35000kr for å få 10% rabatter :lol: Det er jo nesten ikke annet å gjøre enn å le.. Bare det å innføre noe slik etter at de har fått en relativt stor konkurrent noen hundre meter bortenfor..

Jæger har også tidligere vært vanskelig å få prosentene hos.. Hvis man ringer på forhånd og oppgir firma så går det fint, men om man står i disken og skal ha rabatter på det aktuelle verkstedet har jeg flere ganger "fått" rabatt.. Men altså ikke fått det når jeg har sjekket fakturaen... :roll:

Her har det jo tydeligvis skjedd en feil,da det er folk som jobber på regnskap som sender ut fakturaene og ikke dem som jobber i delelageret...om du tar opp dette neste gang du er innom,så vil selfølgelig delesjefen ordne opp i dette...jeg kommer også til å nevne problemet når jeg kommer på jobb igjen.. :wink:

Skrevet

når du får 25 % rabbatt så vil det jo si at di andre som handler dær betaler 25% for mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...