Gå til innhold

¤ Bayer`n ¤ Nye bilder! :))

dolla87
 Share

Anbefalte innlegg

plaga ta rust nej! itte akkuratt..den var nylakkert i fjor høst :) men var litt dårlig grunnarbeid på den pluss at jeg egentlig skulle ha skifta begge kanala da, noe jeg ikke gjorde ;/ så den ene begynner å bli litt dårlig gitt.. men ta de i vinter :) ellers er det ingenting:)

Vet ikke om noen av dere har sett det jeg men på det aller første bilde ser dere jo at den har fått en smell da..er bulker langs hele fører-sia nesten :(:(:( var en som kjørte på meg! :( huff..ble litt lei meg da gitt... og forsikringssaken bare går og går.. men SKAL fikse den i vinter så til sommeren att er det bil av den igjen :) Gleder meg som en unge!

å ja satte inn is motoren ifjor :) går litt bedre igrunn..hehe ;P men har veldig lyst til enten å bygge mer på den ell sette i noe større men.. ;)

Trenger litt hjelp og mer tid :)

og til deg Torek; kan være mulig det asså..husker itte helt nå..men var det i sentrum da tenkte du på? :) for går en ganske lik en til oppi her..ell ser man nærmere på de så er de ikke så like men slik rask titt for de som itte har sett bilene før så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal jo sies at uansett hvor mye du bygger om en bil, så vil det fortsatt bare være en evt 316i som er ombygd til 318is med 4 dører:P

Ikke det at jeg ikke liker ombygde biler men, for har lyst på m50b25 selv, men vil ikke kalle det 325:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah..jøøssenammen.. ;P hvis alle inne her skulle begynt å diskutere detta hadde det blitt bra her ;D hvor mange har ikke sagt de har 325 når det egentlig er en 320 a?.. hahe..

MEN..jeg føler det faktisk ganske fint jeg..å ha en 4dørs e30 med is motor..siden den motoren faktisk kun kom i 2 dørs ;P så da har jeg noe som ikke absolutt alle andre har... ;) Den gleden må jeg bare få ha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah..jøøssenammen.. ;P hvis alle inne her skulle begynt å diskutere detta hadde det blitt bra her ;D hvor mange har ikke sagt de har 325 når det egentlig er en 320 a?.. hahe..

MEN..jeg føler det faktisk ganske fint jeg..å ha en 4dørs e30 med is motor..siden den motoren faktisk kun kom i 2 dørs ;P så da har jeg noe som ikke absolutt alle andre har... ;) Den gleden må jeg bare få ha :P

Jeg kaller fremdeles min bil for 325. Og det vil jeg fortsette å gjøre uansett maskineri. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...