dolla87 Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 plaga ta rust nej! itte akkuratt..den var nylakkert i fjor høst men var litt dårlig grunnarbeid på den pluss at jeg egentlig skulle ha skifta begge kanala da, noe jeg ikke gjorde ;/ så den ene begynner å bli litt dårlig gitt.. men ta de i vinter ellers er det ingenting:) Vet ikke om noen av dere har sett det jeg men på det aller første bilde ser dere jo at den har fått en smell da..er bulker langs hele fører-sia nesten :( var en som kjørte på meg! huff..ble litt lei meg da gitt... og forsikringssaken bare går og går.. men SKAL fikse den i vinter så til sommeren att er det bil av den igjen Gleder meg som en unge! å ja satte inn is motoren ifjor går litt bedre igrunn..hehe ;P men har veldig lyst til enten å bygge mer på den ell sette i noe større men.. Trenger litt hjelp og mer tid og til deg Torek; kan være mulig det asså..husker itte helt nå..men var det i sentrum da tenkte du på? for går en ganske lik en til oppi her..ell ser man nærmere på de så er de ikke så like men slik rask titt for de som itte har sett bilene før så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Hva heter Fronten på bilen din? Kul front! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Det er den Rieger Infinity 1 leppa og "catkiller" ell hva de nå enn kaller det ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 ka heite frontlepa di som er på bilde 2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Du får sende pm til han som har den å spørre ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 når ble is en 4 dørs bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 når ble is en 4 dørs bil? rett etter at en 316 fikk is motor... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Hahaha^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 skal jo sies at det blir ikke automatisk en is bil fordet da, bremser og slikt er jo ikke likt mellom 316 og 318is... eller tar jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Skal jo sies at uansett hvor mye du bygger om en bil, så vil det fortsatt bare være en evt 316i som er ombygd til 318is med 4 dører:P Ikke det at jeg ikke liker ombygde biler men, for har lyst på m50b25 selv, men vil ikke kalle det 325:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 aah..jøøssenammen.. ;P hvis alle inne her skulle begynt å diskutere detta hadde det blitt bra her ;D hvor mange har ikke sagt de har 325 når det egentlig er en 320 a?.. hahe.. MEN..jeg føler det faktisk ganske fint jeg..å ha en 4dørs e30 med is motor..siden den motoren faktisk kun kom i 2 dørs ;P så da har jeg noe som ikke absolutt alle andre har... Den gleden må jeg bare få ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Imorgen skal jeg i veien å hente 4 STORE pakker att "bebisen" min da :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 aah..jøøssenammen.. ;P hvis alle inne her skulle begynt å diskutere detta hadde det blitt bra her ;D hvor mange har ikke sagt de har 325 når det egentlig er en 320 a?.. hahe..MEN..jeg føler det faktisk ganske fint jeg..å ha en 4dørs e30 med is motor..siden den motoren faktisk kun kom i 2 dørs ;P så da har jeg noe som ikke absolutt alle andre har... Den gleden må jeg bare få ha Jeg kaller fremdeles min bil for 325. Og det vil jeg fortsette å gjøre uansett maskineri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Pakker? er da ikke jul ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 hehe ;P ser du joo..er jul året rundt for bilen min ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå