Yngvejos Skrevet Oktober 18, 2008 Skrevet Oktober 18, 2008 Er medlem, men skal si opp..For å betale 400,- for 2stk blad er jo helt håpløst. Utover det er det treffet på våler og rudskogen som er for oss i HedOpp.. Rett og slett for dårlig. 400,- spart der gitt. De 400kr jeg betalte, tjente jeg inn på en handel av Olje til bilen (i rabatter) pluss at jeg har brukt rabattene andre plasser så har tjent på det sånn sett.. Kjipt å være så negativ til noe som faktisk er bra! De rabattene kan du jo få uten å være medlem også. Jeg har aldri måtte vise medlemskortet når jeg har handlet med bmwccn rabatten.
mAZE Skrevet Oktober 18, 2008 Skrevet Oktober 18, 2008 Er medlem, men skal si opp..For å betale 400,- for 2stk blad er jo helt håpløst. Utover det er det treffet på våler og rudskogen som er for oss i HedOpp.. Rett og slett for dårlig. 400,- spart der gitt. Hva forventer du at de skal gjøre for deg for 400kr... Har du noen gang tenkt å gjør noe for klubben selv? Er ikke en eneste en i BMWCCN som får betaling for det de gjør. Alle jobber dugnad. Presidenten og de i styret jobber gratis, men du er forsatt ikke fornøyd. Snakk om lite takknemlig fyr!! Jeg har tilbudt meg å filme på treff, men så lenge det sjelden passer for meg de to treffene som jeg kan være med på (våler og rudskogen), så blir det veldig vanskelig. Så lenge vi i Hed/Opp ikke får igjen noe får de pengene vi betaler inn, ser jeg heller ikke vitsen i å være medlem. Sånn er det bare. Rabatt får jeg gjennom jobben, så den hjelper meg heller ikke. Men er jo helt super for de som ikke har den muligheten. Få igang igjen noe for oss på Hed/Opp, så skal jeg vurdere å bli medlem igjen. Og som Gunnar skriver, begynn å betal folk for det de gjør da vel.
Andycam Skrevet Oktober 18, 2008 Skrevet Oktober 18, 2008 Da lurer jeg på hvem som er medlem i bmwccn her inne? et lite "bi" spm er ..er det mange Bergensere her inne? Halloen, sexy! Tro det eller ei, men jeg er her faktisk av og til. Og jeg er i tillegg medlem!
eriklepe Skrevet Oktober 18, 2008 Skrevet Oktober 18, 2008 Da lurer jeg på hvem som er medlem i bmwccn her inne? et lite "bi" spm er ..er det mange Bergensere her inne? Er både bergenser, bosatt i bergen og bmwccn medlem Vet du om det blir noe isbanekjøring i år, og evt når? Har aldri hatt sjangs å være med på det, så tenkte å sette av datoene tidlig denne gang! om bilen på bildet ditt er din,vil jeg påstå at den muligens stod ved siden av min på vårmønstringen i år? ang isbane kjøring så blir det selfølgelig kjøring på Sigdal i år og i løpet av noen få dager nå vil det komme mer info på bmwccn hordaland siden Stemmer det ja, vårmønstringen var vel det eneste jeg har vært med på i år! Får følge med på hordaland sidene jeg da da gleder vi oss til å se både deg og bilen igjen husker jeg ikke helt feil så hadde du en jente med deg på vårmønstringen? er hun også bimmer interesert eller? Det var nok min samboer det, og hun er ikke stort bilinteresert nei. Men blir med på arrangementer såfremt hun ikke skal noe annet. hadde sikkert synes det var gøy med isbanekjøring! Vet ihvertfall jeg har veldig lst å prøve meg på isbanekjøring. Men z4en er nok parkert for vinteren, men er på utkikk etter en nr 2 bil. Så mest sannsynlig blir det e46 st vogn på isbanen.
estorilskreppa Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2008 Da lurer jeg på hvem som er medlem i bmwccn her inne? et lite "bi" spm er ..er det mange Bergensere her inne? Halloen, sexy! Tro det eller ei, men jeg er her faktisk av og til. Og jeg er i tillegg medlem! LOL..hadde ikke forventet annet gleder meg til å se deg og på treff jeg
Sir Hofstad Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 He-he, like før jeg melder inn jeg å....
///Mysild Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 er medlem jeg også... så deg på våler (tror jeg) min kusine gikk på skole i bergen
estorilskreppa Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2008 er medlem jeg også... så deg på våler (tror jeg) min kusine gikk på skole i bergen Jeg var på Våler ja
///Mysild Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 er medlem jeg også... så deg på våler (tror jeg) min kusine gikk på skole i bergen Jeg var på Våler ja da var det nok deg jeg så
Arild G. Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 er bmwccn medlem, men har aldri vert i bergen. medlemskontigenten tjener jeg inn igjenn hvert år i form av rabatter hos GS og Bavaria osv.
estorilskreppa Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2008 er medlem jeg også... så deg på våler (tror jeg) min kusine gikk på skole i bergen Jeg var på Våler ja da var det nok deg jeg så sikkert det ser du hoolder til i kr sand/grimstad...bodd der nede i 10 år jeg.. men flyttet opp til Bergen for ca 6 år siden igjen..
wabby Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Da gjorde du et dumt valg for 6 år siden Selv ble jeg medlem i det jeg kjøpte meg BMW På tide å delta i treff også tenker jeg.
estorilskreppa Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2008 Da gjorde du et dumt valg for 6 år siden Selv ble jeg medlem i det jeg kjøpte meg BMW På tide å delta i treff også tenker jeg. hehe,ja kansje det..men er nå på sørlandet mindst 2 ganger i året enda..har familie der nede og en del kjenninger
wabby Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Se det ja Får jo si ifra litt føre... Kunne jo kanskje vært artig å fått arrangert noe her lokalt engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå