Saltkjelen Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Da satser jeg på en liten rapport fra testkjøringen Salty. Siden du spør så pent, så skal jeg prøve å få til noen bilder og en liten tekst rundt prøvekjøringen. Jeg kan ikke annet å si enn at jeg gleder meg noe sinnsykt.. Vedrørende instrumentbelysningen.. Dette er bare griselekkert..
Steffan C Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Vedrørende instrumentbelysningen.. Dette er bare griselekkert.. Det er jeg så sykt enig med deg i Saltmannen
Ellingsen B. Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Endelig har de bevegd seg vekk fra den gamle E30 "speedo'n".. føler at selve speedometeret på BMW har vært likt nå siden 1980tallet.. Mercedes og Audi var tidlig ute med litt mer fæncy-snæncy der
Der Barockengel Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Endelig har de bevegd seg vekk fra den gamle E30 "speedo'n".. føler at selve speedometeret på BMW har vært likt nå siden 1980tallet.. Var ikke E30 speedometeret ganske likt det i E12 og E21 også?
Ellingsen B. Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Endelig har de bevegd seg vekk fra den gamle E30 "speedo'n".. føler at selve speedometeret på BMW har vært likt nå siden 1980tallet.. Var ikke E30 speedometeret ganske likt det i E12 og E21 også? Jo.. Likt i alle syns jeg..helt fram til nye 7ern nå
Ron Jeremy Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Flott Salty, det ser vi frem til! Mht instrumenteringen, den ser fantastisk bra ut i mine øyne! Tror noe av det som vil forandre seg mest fremover er lys og bruken av dette, jobber selv litt i bransjen og her er det muligheter for å være kreative - les ikke som Auda!
Gunnar Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Endelig har de bevegd seg vekk fra den gamle E30 "speedo'n".. føler at selve speedometeret på BMW har vært likt nå siden 1980tallet..Mercedes og Audi var tidlig ute med litt mer fæncy-snæncy der Mercedes hadde nå også likt evig lenge - og de hadde jo i tillegg knapt endringer på dashbordet... tror det har gjort sitt til et MB har fått mann-med-hatt stempel. Er derfor helt enig i at det ikke gjør noe at BMW oppgraderer. Det er så mange andre merker som nå ser råbra ut innvendig med lyssetting osv.
Hakon Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Jeg liker den klassiske BMW look med de gammle instrumentene, men det er ingen tvil om at det er riktig å fornye utseende. Jeg har lagt merke til at knappen for betjening av takluke er mistenkelig lik på alle BMW'er. Størrelse og form varierer noe, men i utgangspunktet er knappen i en E70 X5 nær identisk hva du finner i en E32 7-serie.
Saltkjelen Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Flott Salty, det ser vi frem til! Det er bra. Jeg ser virkelig frem til lanseringen den 15 November og prøvekjøring. Jeg skal hvertfall poste masse bilder, det er det ingen tvil om. I følge Germancarzone (som visstnok skal ha det fra ganske sikre kilder) vil det nå komme to nye motoralternativer i 7 serien om et år eller to. Det blir en diesel og bensin, hhv. 745d og 760i. I 760i vil det sitte en 6,0 liters V12 som vil yte 544hk og 800Nm. Dette skal den klare ved hjelp av en TwinTurbo. I 745d vil det sitte en 3,0 liters R6, kjent fra f.eks dagens 335d/535d, men med tre turboer. Den vil yte 354hk og 700Nm.
Ron Jeremy Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Flott Salty, det ser vi frem til! Det er bra. Jeg ser virkelig frem til lanseringen den 15 November og prøvekjøring. Jeg skal hvertfall poste masse bilder, det er det ingen tvil om. I følge Germancarzone (som visstnok skal ha det fra ganske sikre kilder) vil det nå komme to nye motoralternativer i 7 serien om et år eller to. Det blir en diesel og bensin, hhv. 745d og 760i. I 760i vil det sitte en 6,0 liters V12 som vil yte 544hk og 800Nm. Dette skal den klare ved hjelp av en TwinTurbo. I 745d vil det sitte en 3,0 liters R6, kjent fra f.eks dagens 335d/535d, men med tre turboer. Den vil yte 354hk og 700Nm. Det ER hysteriske tall på de angivelige nye motorene. 3 turboer i 745D---Wow. Gleder meg til din lille review av F01 Salty, en bil som jeg tror kommer til å gjøre det meget bra!
Sveinar Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Ikke imponerende ytelse til å være v12 twinturbo. 65 amg har 70 gamp mer.....Utseendet er heller ikke noe spes pent i mine øyne. Likte godt e30 e46 e38 og e39, men skulle jeg hatt en luksussedan hadde det blitt s klasse på meg, evt Audi s8...Er generelt skuffet over BMWs design på nye biler, bortsett fra 3 serie coupe da som ser helt sjef ut....
Tony Soprano Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Virkelig en flott bil den nye 7 serie ! Men som en av få likte jeg meget godt E65 som var i mitt eie tidligere,min beste BMW til nå! Blir en E66 så snart Euro ligger på ett mer behagelig nivå Særpreg og dristig design hvorfor ikke ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå