Steffan C Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Denne har jeg tro på, helt klart et løft utseendemessig fra E65. Blir spnnende å se om den er på plass til Tirsdagens treff . Mon tro om styling utvalget etterhvert blir større på denne enn E38 Gunnar? .
ESveen Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Fin bil. Mange skritt i riktig retning. Spesiell grill, men som kjent lager BMW design som vokser på folk, og alle andre kopierer til slutt. Uansett ligger E38 og E23 enda nærmere hjertet mitt, fortsatt!
Hjelen Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 Av 7-serien er E38 en klar favoritt hos meg også, men tror denne kommer på en klar 2.plass
ESveen Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Men E23 (og E24) Er jo så gromt Men bra at de er på rett vei iallefall.
Hjelen Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 Men E23 (og E24) Er jo så gromt Men bra at de er på rett vei iallefall. Joda, de er gromme de og:) (er spesielt svak for E24 selv, må ha en før jeg gir meg;)
ESveen Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Det ligger en E24 til salgs i Trondheim. 86 635 til 95.000. Sikler på den hver dag. Hvorfor ikke selge femmer'n, kjøpt denne og en (kremt) pajero som bruksbil. Da kunne jeg vært gjeldsfri, samt hadd grombil som hviler i garasjen. Hvorfor være lur...
Hjelen Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 Det ligger en E24 til salgs i Trondheim. 86 635 til 95.000. Sikler på den hver dag. Hvorfor ikke selge femmer'n, kjøpt denne og en (kremt) pajero som bruksbil. Da kunne jeg vært gjeldsfri, samt hadd grombil som hviler i garasjen. Hvorfor være lur... Hehe;) Er ikke så dum femmer`n eller da;) Jeg har sett litt på den jeg og, men det blir bare med det. Må ha en bil jeg kan bruke, å med litt plass (Ikke at E46`n er så veldig stor da;) Har jeg hatt 95 000,- å brukt på en bil nr.2, så hadde det ikke vært noe tvil:)
Saltkjelen Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 BMW har virkelig truffet fulltreff med neste generasjon 7 serie. Den ser brutal ut er er kanonlekker fra alle vinkler. Jeg gleder meg stort til denne kommer, samtidig som jeg skal få prøvekjøre en den 15 November. Et stort løft fra E65, men vil ikke påstå at E65 er noen grusom bil. Denne er rå, brutal og lekker!
ESveen Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Det ligger en E24 til salgs i Trondheim. 86 635 til 95.000. Sikler på den hver dag. Hvorfor ikke selge femmer'n, kjøpt denne og en (kremt) pajero som bruksbil. Da kunne jeg vært gjeldsfri, samt hadd grombil som hviler i garasjen. Hvorfor være lur... Hehe;) Er ikke så dum femmer`n eller da;) Jeg har sett litt på den jeg og, men det blir bare med det. Må ha en bil jeg kan bruke, å med litt plass (Ikke at E46`n er så veldig stor da;) Har jeg hatt 95 000,- å brukt på en bil nr.2, så hadde det ikke vært noe tvil:) Godt med en feilfri nybil som det bare er tut å kjør. 530i 95' var en kamp mot vedlikehold og slitasje. Ble dyrt i lengden. Pluss at det var alltid noe som ikke fungerte skikkelig.
Hjelen Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 Det ligger en E24 til salgs i Trondheim. 86 635 til 95.000. Sikler på den hver dag. Hvorfor ikke selge femmer'n, kjøpt denne og en (kremt) pajero som bruksbil. Da kunne jeg vært gjeldsfri, samt hadd grombil som hviler i garasjen. Hvorfor være lur... Hehe;) Er ikke så dum femmer`n eller da;) Jeg har sett litt på den jeg og, men det blir bare med det. Må ha en bil jeg kan bruke, å med litt plass (Ikke at E46`n er så veldig stor da;) Har jeg hatt 95 000,- å brukt på en bil nr.2, så hadde det ikke vært noe tvil:) Godt med en feilfri nybil som det bare er tut å kjør. 530i 95' var en kamp mot vedlikehold og slitasje. Ble dyrt i lengden. Pluss at det var alltid noe som ikke fungerte skikkelig. Angrer ikke på at jeg kjøpte meg ny jeg ivertfall (nokså ny iallefall:) Savner 5-serien også, da det var litt bedre plass i den:) vi er fire stykker som pendler til jobb sammen, så det er litt trangt til dem i baksete, menmen:) Mulig jeg kjøper E32 730i`n til Rogern her på bimmers nå da. Det kan jo bli morro med bensinprisene her i landet:) MEN de blir veldig fornøyd de som sitter på til jobb:)
Hyggmaister Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Har alltid vært fan av 7-serien, og ventet lenge på denne bilen.. Må bare si meg så fornøyd som jeg kan bli! Dette er jo rett og slett ett nydelig mesterverk, AKKURAT slik en bil skal se ut Stort panser med stoor motor under, interiør til å spise opp, komfort, en fantastisk "rumpe" med diskre eksos som på samme tid hinter om brutalitet...Legg til mer power enn tidligere, mer teknikk som svingradius, gadgets (internett) og lavere forbruk...jah Bare synd jeg ikke kommer meg ut i jobb på ett par år...Kanskje jeg har råd til et brukt eksemplar da? *sikler*
Hyggmaister Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Jah, glad den ble så rå som jeg håpet på! 7-serie is "da car", foruten at den ikke er en baneracer da.. (men skulle gjerne sett den i konkurranse mot tilsvarende luksussedaner )
vikan2 Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Må også få si meg enig i at dette er noe av det peneste BMW har kommet med. Lurer nesten på om jeg liker den bedre enn E38, men det er litt for tidlig å slå det fast enda. Nå kan man ihvertfall endelig glede seg over å se en pen ny 7-serie igjen, etter det begredelige forsøket med forrige generasjon...
hylle Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Jeg ble mektig imponert når jeg så den, og jeg la merke til den laangt borte!! den var nydelig. Denne i forhold til forgjengeren e65 er jo helt sinnsyk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå