Svensson Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Takk for gode tilbakemeldinger Setter stor pris på det Men Chrzz skal ha all ære for bildene. Blir noe helt anna når en som kan det tar bilder..bøyer meg i støvet Ostnes, den leppa finner du hos gsbildeler.no ingard, tok litt bilder med meg i ulike scenarier slik at det ikke ble bare bil bil bil bil på alle bildene. Bra du likte dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Yeah! Bildene ble KNALLBRA! Urban setting på bilbilder er neste et møst! Spesielt på sølvfargede biler, syntes jeg. En blå bil, i en mørk/dunkel setting, blir ikke helt det samme. Svensson fungerte som en bra modell for sin egen bil, selv om bildene ble tatt rundt midnatt midt i sentrum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Rett å slett perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Nydelig Skamkult bilde ja, Helt perfekt E46.. Men sku vært et balltre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Utrolig flott e46. Og veldig tøffe bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 flott bil og kule bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Utrolig flott e46. Og veldig tøffe bilder. Takker & bukker, E.H.D! Fra en "med-fotograf" som deg selv, så tar jeg det som et godt kompliment! Du tar jo selv meget gode bilder, så det var god tilbakemelding! Hadde selvsagt vært bedre om bildene kanskje var fra flere forskjellige steder, men er ikke alltids like enkelt i en liten by på 25 000 innbyggere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Bakgrunnsbilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Skikkelig fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Oioioi, nydelig E46 du har lagd Svensson . Og fete bilder du har tatt ChrZZ(tus) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 hvilke baklykter er det på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 hvilke baklykter er det på bilen? Er facelift som er sota det røde feltet på. Er gjort av eier/Chrzz. Utrolig heftig mod! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Baklyktene er sota med sotefilm bestilt fra ebay. Var ikke verdens letteste oppgave, men etter 4 timer så det brukbart ut. Hadde da hjelp av ChrZZ og Og igjen tusen takk for tilbakemeldingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Nydelig bil! Tøffe bilder Håper på å få se denne en dag på Kongsberg! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Er på kongsberg hver dag unntatt i ferier, så stor sannsynlighet for at du kommer til å se meg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå