///Mysild Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 flotte bilder og ikke minst bil! hva slags mods har du ordnet på bildene? gjerne masse specs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Takker for tilbakemeldingen på bildene! Svensson får stå for selve utfallet av stylingen på bilen Er virkelig moro å få tatt bilder igjen av bil; og spesielt når dem ble så bra som dem ble her, om jeg så skal si det selv Kanskje jeg skal blåse noen opp i plakatformat også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Meget pene bilder av en flott bil. Du må huske å ta bilde av E60'n din også, ChrZZ.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Sinnsykt Nice bil.. Og nice bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Takker igjen for kommentarene, vet at jeg har gjort noe riktig i hvertfall Specs på bilen er: - Full M-tech (originalt) - 19" Miro pg felger - Rieger frontleppe - ACS Bakrutesenker - Dobbel eksos - M3 leppe bagasjelokk - E46 M3 speil - Lakkert kaliprene gule - Xenon i grøftelys (justert helt ned) - Sota alle side ruter (selvgjort er velgjort ) - Senka 40/30 - Sotefilm fra ebay på baklyktene - Åpent luftfilter osv. Så nå er jeg helt ferdig med bilen på utsida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Knall bilder ChrZZ ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 dett her var flotte bilder Har du holdt¨på med dette lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 hva slags mods har du ordnet på bildene? gjerne masse specs chrzz?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 ahh...leste ikke alt du skrev. Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 hva slags mods har du ordnet på bildene? gjerne masse specs chrzz?? Endret/justert litt på: - Tonekurven - Lysstyrken - Kontrasten - Linsevignetten (mengde og midtpunkt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krb16 Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 http://bimmers.no/viewtopic.php?t=94143#img_6353 æ trur æ daue;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krb16 Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 http://images.bimmers.no/files/yg0l5z7afvlhq02wjcal.jpg den hær altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Javel? Dør fordi....? Forklar, krb16! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Hyggelig å gi deg litt humor i hverdagen Men ser ikke helt dauinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Strøkent Har ikke hatt én photosession av bilen min i år... Kanskje en skulle fått til no får vinterdekka kommer på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå