Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mente ikke at lakken veier noe... kjøpte det pga vekten kontra org, er ikke så tilhenger av karbon at eg vil skifte ut bmw merkene til det også

Skrevet

Hva er finest, org speil eller dtm karbon speil, fant ut at jeg hadde justeringer og hele greia til karbon speila så det frister litt med de speila :)

Skrevet
Hva er finest, org speil eller dtm karbon speil, fant ut at jeg hadde justeringer og hele greia til karbon speila så det frister litt med de speila :)

org

+1

Skrevet

org

+1

+2

Skrevet

Jaja da var m20 historien for denne gang over. :cry: Hvor mange timer med overtidsjobbing som har gått med for å finansiere denne motoren tør jeg ikke tenke på.

Motoren min var ikke glad i 600Nm++ på lavt turtall så den takka for seg med å sparke ut et pent hull i blokka :evil:

I forbannelsen kjøpte jeg en slik,en dele bil med grei motor, for en ting er sikkert, bilen skal brukes i år!

sw4rk87exqc857xuco9h.jpg

Skrevet

Jeezus.. bilder?? Makan til uheldig da. Da blir jeg alene om twinturbo i vognkortet en god stund til da? Eller er du igang med ombygging allerede? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...