Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dette ser jo bra ut :applause:

Jeg har også et inntrykk av at nye ringer ikke er like blanke som man kan får til selv med litt pussing og polering :)

Nei det går nok ann å få det blankere.. men jeg ser en del feil etter pussing så sliter jeg litt med noen merkelige porer som ikke er irr eller korrosjon.

Men det får være bra nok

Selges rs hjula??:-)

Tja og nja, jeg hadde bud på 17000.- tidligere men solgte ikke. Får først se hvordan Oz hjula passer og fungerer isåfall.

Har kjøpt nye bolter til BBS RS hjula også så nå blir dem ennå penere :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Takk for det, er ikke mye som har skjedd med den hvite bilen i vinter, den har egentlig bare stått og støvet.

Planen er å bli ferdig med å polere hjul denne uken, så skal alle lister av og bli lakkert på nytt, er for mye sår i dem.

Så skal bilen ut til en lakkerer å få fikset bulk i skjerm og rette fører døren.

Så har det også blitt født en ny bmw entusiast :D Første bil turen til junior ble i E39'en og det så ut som han trivs bra i bil. Sov hele veien hjem :lol:

Har også kjøpt meg en meget hel e30 som bruksbil :D mulig jeg lager en egen tråd for den. Kan vel si bilen var bedre enn forventet, og det er skjelden man kan si om gamle BMW'er

file.php?id=80

Skrevet
Grattis med kid og grattis med nydelig ix!! :)

Takker, vurderer faktisk å gi den Ix'en en kjapp shining også. Den hadde vært deilig å cruiset over fjellet til E30 meet med denne, må bare få tatt service på Ac'en 8)

Kid'en har det bra, spørs om ikke barne setet må en tur over i E30'en så 6er brummingen får gå inn med morsmelka :wink:

Skrevet

Jaja, litt skjer det i garasjen.

Her er en ytter bane til bak felgen ferdig ned pusset og klar for grov polering

Siden bak ringene ikke så ut er det grovpolert en hel del for hånd 80papir-120-180-240-320-400-600-800.

gpf2kw3w87589kw7ipbr.jpg

I tilleg har vi tatt av alle listene på E30'en for i skal lakkeres og bilen skal i kommende uke levere til en lakkerer :)

Skrevet
Så ikke verst ut den bruksbilen der gitt! :-) Gratulerer med BMW-entusiasten. :-)

nei som sagt før og i den andre tråden min så har jeg blitt mer og mer positivt overasket over den Ix'en 8)

Takker :D

Skrevet

Da var siste felg banen ferdig grov polert, eller delvis, jeg venter på noen mindre rondeller ifra Gasolin for å komme til inne ved bolt hullene.

Morro å handle av gasolin som har erfaring og driver med slikt selv også og ikke bare er "delepushere"

57a97cu9xohmrkycceox.jpg

Skrevet
Da var siste felg banen ferdig grov polert, eller delvis, jeg venter på noen mindre rondeller ifra Gasolin for å komme til inne ved bolt hullene.

Morro å handle av gasolin som har erfaring og driver med slikt selv også og ikke bare er "delepushere"

[ Bilde ]

shiny :mrgreen:

Skrevet

tja bilder og blitz og slikt lyger alltid litt.

Men enten får eg det for bra med bare grov polering eller så har fin polering ingenting for seg *(men det mente han på Gasolin det skulle ha) uansett får eg det ikkje bedre med hard voksen, så eg håper det blir bedre med flytende voks :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...