Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i Tyskland nå og kom over denne BMW`n som jeg bare måtte knipse noen bilder av, men hvilken serie er det?

Er det en Alpina? Så det var noen fete Alpina felger på den tror det var 20"

bu9nsr7udno8v9we3fka.jpg

vfrry956pb64vhot9op4.jpg

Skrevet

Dette er en E65 7 serie facelift. Ingen alpina versjon og den har heller ikke Alpina-hjul. Alpina striper er forøvrig valgfritt ved bestilling av Alpina-bil. Alpina B7 har forøvrig også frontleppe og synlige eksosrør. Felgene som sitter på bilen er Styling 176 og er i 9x19 foran og 10x19 bak.. :wink:

Skrevet
Dette er en E65 7 serie facelift. Ingen alpina versjon og den har heller ikke Alpina-hjul. Alpina striper er forøvrig valgfritt ved bestilling av Alpina-bil. Alpina B7 har forøvrig også frontleppe og synlige eksosrør. Felgene som sitter på bilen er Styling 176 og er i 9x19 foran og 10x19 bak.. :wink:

amen

Skrevet

Takker for info :) Utrolig fin bil var det iallafall :D

Skrevet
Morsom den speil-løsningen. :)

slik er det på alle nyere bmw med infellbare speil. t.o.m e46 :)

jepp, har sånn på min. ser helt forferdelig ut

Skrevet

amen

Jasså, er du kristen også..? :wink:

Morsom den speil-løsningen. :)

slik er det på alle nyere bmw med infellbare speil. t.o.m e46 :)

Hverken E60, E61, E63 og E64 har denne oppover-innfellbare-speilløsningen. M5 og M6 modellene har imidlertid dette.

Skrevet
Hverken E60, E61, E63 og E64 har denne oppover-innfellbare-speilløsningen. M5 og M6 modellene har imidlertid dette.

blir de felt rett inn mot vinduet da? Snodig om de har laget en annen løsning fem og seks serien mens syv serien har samme som e46, e90, e85 osv....

amen betyr jo "la det skje" så skjønner ikke helt at det passet inn der. O:)

Skrevet

blir de felt rett inn mot vinduet da? Snodig om de har laget en annen løsning fem og seks serien mens syv serien har samme som e46, e90, e85 osv....

Ja, det stemmer. Det er like speil på både 5- og 6 serien. Hvis jeg ikke husker helt feil mener jeg også at E83 X3 har innklapping mot vinduet de også.. Her er bilde av min E61..

pf0ww3urxqe25kdfnvyp.jpg

mq7vez1ptrjmrbvzz1sj.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...