Marius2002 Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 Er en E36 M3 ja, kjente til personen... utrolig trist hendelse.. den røde til høyre på bildet under.
635csi Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 Dette er virkelig tragisk Sender en kondolanse til pårørende og venner fra gjengen her på Prærien. R.I.P. Hansi
E28 TURBO Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 RIP. Ta det rolig folkens, test veigrepet på bane. T
BimmerKing Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 Kondolerer til venner og pårørende til Hans Marius Dette er en meget tragisk hendelse.. Kjør forsiktig folkens...!!!
Martins Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 kondolere til alle kjente og pårørende,kjør furnuftig folkens
Kristian Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 den røde e36 øverst på siden her er vel 325'en til raymond vil jed tru. men de bildene på første siden her var den aktuelle bilen.
mrmpower Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 dette var min bestevenn, ulykken sjedde 500m unna huset mitt.. jeg var en av dem som satt på sykehuset hele natta, var til støtte for familien, forloveden hans, og andre venner, har akuratt vært å tent noen lys til på ulykkes stedet.. det er uretferdi at d måtte være han, har ikke kommet opp for meg enda, at han er død hansi (hans marius) var en kjempe go gutt, hadde alti ett stor smil, smile hans er verd en milion.. off,, kommer til og savne han mye... hvil i fred hansi..du vil alti vare med meg kompis
morteym Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 Kondolerer fra meg også.. veldig trist Husk dere som er nye bak rattet at det er stor forskjell på å råkjøre litt på sommerføre og høstføre. Høstføre er ofte uforutsigbart og skummelt når det går for fort.
mrmpower Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 sån at dere ikke tror at det er råkjøring : hans marius låg i 60kmt, d kan jeg skrive under på, for jeg hørte moren til en kompis av meg snakket med poletiet på ulykesplassen, hun låg rett bak hansi, det hølja ned med regn, så det som sjedde hær var at han fikk vannplaning. bilen sklei ut, så for han sidelengs rett inni den mot kommende bilen, det gjikk heldi vis veldig bra med dem... måtte bare si det som sjedde, slik at dere ikke sier at han hadde "200" som jeg fikk høre tiliger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå