Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dette er virkelig tragisk :(

Sender en kondolanse til pårørende og venner fra gjengen her på Prærien.

R.I.P. Hansi

Skrevet

dette var min bestevenn, ulykken sjedde 500m unna huset mitt.. jeg var en av dem som satt på sykehuset hele natta, var til støtte for familien, forloveden hans, og andre venner, har akuratt vært å tent noen lys til på ulykkes stedet.. det er uretferdi at d måtte være han, har ikke kommet opp for meg enda, at han er død :( hansi (hans marius) var en kjempe go gutt, hadde alti ett stor smil, smile hans er verd en milion.. off,, kommer til og savne han mye... hvil i fred hansi..du vil alti vare med meg kompis :cry:

Skrevet

Kondolerer fra meg også.. veldig trist :(

Husk dere som er nye bak rattet at det er stor forskjell på å råkjøre litt på sommerføre og høstføre. Høstføre er ofte uforutsigbart og skummelt når det går for fort.

Skrevet

sån at dere ikke tror at det er råkjøring : hans marius låg i 60kmt, d kan jeg skrive under på, for jeg hørte moren til en kompis av meg snakket med poletiet på ulykesplassen, hun låg rett bak hansi, det hølja ned med regn, så det som sjedde hær var at han fikk vannplaning. bilen sklei ut, så for han sidelengs rett inni den mot kommende bilen, det gjikk heldi vis veldig bra med dem... måtte bare si det som sjedde, slik at dere ikke sier at han hadde "200" som jeg fikk høre tiliger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...