Rabies Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Sitat Ingard: Denne tråden er dødfødt. Vi kan heller lage en tråd om alt som er bra. Jada, er bare å lage en det. Syntes jeg har sett MANGE klagetråder. "Bimmers er treigt" "Bimmers er rotete" "Bimmersfolk er idioter" Etc... Personlig så er jeg VELDIG fornøyd med bimmers og syntes det er utrolig bra av Gunnar å gjøre den jobben det er å administrere forumet uten å kreve noe for det. Jeg hadde ikke hatt noe imot å betale en innmeldelses-avgift heller, da forumet har hjulpet meg flere ganger når jeg har måttet sette min manglende kompetanse på prøve og fikse ting jeg ikke har prøvd før, og verktøy og tabuord har flagret mellom veggene i garasjen til svigers Måten alt er satt opp på er også velfungerende og enkel, noe som passer bra for meg som ikke kan en dritt om data. Jeg har aldri problemer med å finne det jeg leter etter her, noe jeg ikke kan si om andre forum.
Boddiz Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Det som funker er at jeg som regel finner svar på det jeg lurer på OT: Bra initiativ Må si meg enig med Rabbies her i mye. Er alltid positive sider og negative sider ved ett nettsted.
ESveen Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Jeg sitter her å koper noen timer hver dag, så da må det vell være bra da. Samboeren min er tildels litt irritert på bimmers, mest fordi jeg er ubrukelig når jeg er her inne. Finner forsåvidt alltid det jeg leiter etter. Fungerer bra for mitt bruk.
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Bimmers er bare enkelt og greit ett genialt hjelpemiddel og sinsykt morro og lærerikt tidsfordriv Er ikke en dag jeg ikke er innom bimmers Att det er litt klaging og syting inni mellom har aldri plaget meg! Litt underholdene å se folk som hisser seg opp for bagateller også Men for å runde av mitt synspungt så er det bare en ting å si: "Dagen er ikke den samme uten BIMMERS"
S.Nilsen Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Syns bimmers er ett flott forum finner det jeg trenger og mere
Rabies Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Jeg sitter her å koper noen timer hver dag, så da må det vell være bra da. Samboeren min er tildels litt irritert på bimmers, mest fordi jeg er ubrukelig når jeg er her inne. Finner forsåvidt alltid det jeg leiter etter. Fungerer bra for mitt bruk. Hehe, har samme problem selv "Er du ikke ferdig med de bilgreiene dine snart?"
-Marius- Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Bimmers er fantastisk. Er inne mange timer om dagen, er underholdene, samtidig er det masse å lære.
EBørøsund Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 "åhh, bimmers no ijænn" har jeg fått hørt endel ganger. Er vell storsett pålogget fra jeg kommer fra jobb, til jeg legger meg, og er veldig fornøyd med forumet, da med tanke på medlemmene, layout og oppbygning, er ikke 100 undersier under hverkategori;) Kjør på videre, ros til admin å moderatorer;)
ingard Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Jeg liker at når jeg kommer hjem er det alltid mange interessante innlegg å lese.. Jeg liker at folk generelt er veldig trivelige, og at forumet fremstår som seriøst, men ikke overmoderert. Bimmers er langt mer avhengighetsdannende enn feks facebook og annet lignende tull..
Ballder Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Jeg sitter her å koper noen timer hver dag, så da må det vell være bra da. Samboeren min er tildels litt irritert på bimmers, mest fordi jeg er ubrukelig når jeg er her inne. Hu må da fatte og begripe at det er HU som er ubrukelig når du er her inne!! Finner forsåvidt alltid det jeg leiter etter. Fungerer bra for mitt bruk. Håper du finner det du leiter etter de gangen du snoker etter noe på dama også. Ellers Så er været alltid flott her inne. Bruker mange tmer i uka her inne, og irritasjonen ang. treghet i forumet er totalt borte for min del. Totalt sett den siden jeg har mest oppe på pc'n dette.
oddis Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 bimmers.no har: - Samlet BMW entusiasmen og interessen i Norge. - En MEGET nyttig kjøp & salg kategori, som også kanskje er det beste (og billigste!) stedet å annonse BMW deler i Norge. - Mange brukere med uhyre høy kompetanse (og spisskompetanse) på spesielle områder. Man lærer enormt av å sette av litt tid og konsentrasjonskalorier på noen av trådene her inne. Man "spiller hverandre gode" med å dele kunnskaper på denne måten. - Mye hyggelige folk. Har fått MANGE bekjente og atpåtil noen kompiser av dette forumet ene og alene! - En glimrende admin! - Et over gj.snitt prosjektforum, som virkelig setter standarden for forumet. - Tatt opp enormt mye av min fritid de siste årene.
Der Barockengel Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Ellers Så er været alltid flott her inne. +1:)
Dr_S Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Det som er bra med bimmers er at det bare er BMW her
D.C.V Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Bimmers er langt mer avhengighetsdannende enn feks facebook og annet lignende tull.. Det er jeg helt enig i Må si at fruen min har sluttet å klage over at jeg er her inne hele tiden, hun har innsett at det slaget er tapt Bra med Bimmers: Veldig mye hyggelige og kompetente folk her med forskjellige bakgrunner med samme fellesnevner (BMW). Jeg liker måten forumet er designet på og ikke for mange underkategorier.. Også et ryddig og fint forum Roser admin og moderatorene men uten brukere hadde det vel ikke vært rare greiene her
Marius2002 Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Bimmers er en knall side Setter av mye tid til dette nesten hver dag. Siden er alltid oppe når jeg er på datamaskinen og finner mye lærerikt her inne. Har lært meg en god del også Mange hyggelige medlemmer! Får også høre fra madammen at jeg prater for mye bil, eller at jeg sitter for mye på Bimmers.no. Bruker å være ofte jeg sier jeg bare skal sjekke noe på internett, når jeg skal inn på Bimmers Hun gjennomskuer meg da selvfølgelig, men men... Tror hun har tapt slaget her også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå