ingard Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Bruker å få noe greier fast annen hver måned.. Det tar to uker med den seneste (og billigste) postgangen. Det kan ta ned til 3-4 dager, men det raskeste har vært i løpet av uka.. Avhenger vel og mye i hva du får. Jeg pleier å få små pakker.
Gjest Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Av erfaring kan jeg si alt fra 4dager til 2-3 uker. Spørs om det blir sendt som brev, pakke etc. Pakker som ikke må tolles/momses bruker ofte litt kortere tid.
Sir Hofstad Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2008 Bare noe "småtteri"... Men synes det har drygd ut litt, betale pr VISA til firmaet for snart en mnd siden, de sier de har sent, men ikke noe pakke....
jcvold Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 fik du ikke tracking nr ? det billigeste er 12 dager,jeg pleide å sende med "Priority one" , da garanterte de 6 dager,men om det har gått en måned hadde jeg bekymret meg litt
Bimmerchris Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Har bestilt en del fotoutstyr og div bildeler de senere årene. Det varierer fra 3-4 dager til ca 2 uker. Småbrev osv får jeg somregel på litt over 1 uke. Et catback anlegg jeg bestilte for 2 år siden,bestilte jeg på søndag og ble levert på døra på onsdag
Sir Hofstad Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2008 Betalte for delene med VISA for en måned siden... Blir bare bøffet om dagen?
bad_ip Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Hmm det tok veldig lang tid. Jeg bestilte noen angel eyes fra usa. Betalte vel ca 30 dollar for frakten? Kom på døren etter 3 dager.. fikk litt sjokk da. Hvor har du handlet fra?
Der Barockengel Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Det hender at brev og særlig pakker blir feilsendt som "surface" i stedet for "air", og da dukker forsendelsen opp med verdens uskyldigste mine etter 6-8 uker. Har hendt meg flere ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå