Gunnar Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Det er ikke til å skyve under en stol at både Øst-Europeiske og Asiatiske land har en "litt" annen stylingsmak enn Vest-Europa og USA. Men det har selvfølgelig ingenting med hudfarge å gjøre, en etnisk nordmann oppvokst i asia hadde nok også digga disse sære greiene som bygges der nede. Det er nok strictly kulturelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 alle hvite jævler råner vel rundt i volvo 240! ikke kalle alle vite for jævler da... er jo det samme som å si pakkis jævler. Men er det greit å kalle pakistanere for "pakkiser" her på bimmers går for vel nordmenn for "poteter" greit. Uansett, den bilen fikk det til å svi i øynene... dritt stygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 legg paki og pottet samtalen død! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Overstylet til de grader! Landsmenn eller ikke, denne var stygg! Skjønner ikke helt meningen med alle klistremerker av M-Power når det ikke er M modell en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Så ikke ut i helvette en gang! synd og si det men denne hadde gjort seg best i en presse eller et bimmers medlem som kjøper opp og ribber for m merker og bygger den opp så den blir vakker.. M merker er for M biler.. Går en 318 her oppe en plass mener jeg med fullt m kitt og m3 merke på bakluken.. Allti like koseli og se og høre den bilen komme i gata.. eiern kjører turtall så man sku trodd den ikke gikk under 5000 rpm! deilig med 4er og klapprende ventiler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Nå får dere slutte med pakkis snakket, er vel bra at våre nye landsmenn er opptat av kvalitet. Ser da ganske mange biler med hvite eiere som ser ut som de har vært på tuppervare party Helt enig! Endelig en kar med litt fornuft! Fikk for ikke lenge siden stengt en tråd med stygg og til dels rasistisk språkbruk! Håper ikke denne tråden blir den neste At folk har ulik smak og meninger må kunne aksepteres, men man må da kunne argumentere på en saklig og voksen måte, uten å bruke stygge "sleng-ord" om våre nye landsmenn Dessuten veit jeg om flere "hvit-eide" biler som som minner mye om denne E39'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Går ikke ann å bruke utrykk som; "pakkis" "våre nye landsmenn" e.l. uten å bli arrestert av en eller anner hårsår sjel. Er det noe værre det enn å bruke f.eks. "nordlending" "trønder" eller "søring"!?Mitt inntrykk er også at majoriteten av disse "ødelagte" bilene er eid av våre nye landsmenn. Får jeg lov til å mene det? Takk For det første; Ja, pa**** er styggere språkbruk enn nordlending, trønder, søring etc! Slik språkbruk kalles rasisme, og skal man bekjempe rasisme, må man begynne i det små, som f.eks å skjerpe inn på lovlig språkbruk her inne på forumet. Det er mye mulig at majoriteten av biler som er stylet slik er eid av våre nye landsmenn (jeg vet om mange som er hvit/norsk-eid), og dette har du full rett til og få mene, samt uttrykke deg om, sålenge du gjør det på en saklig, høflig og voksen måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Går ikke ann å bruke utrykk som; "pakkis" "våre nye landsmenn" e.l. uten å bli arrestert av en eller anner hårsår sjel. Er det noe værre det enn å bruke f.eks. "nordlending" "trønder" eller "søring"!?Mitt inntrykk er også at majoriteten av disse "ødelagte" bilene er eid av våre nye landsmenn. Får jeg lov til å mene det? Takk For det første; Ja, pa**** er styggere språkbruk enn nordlending, trønder, søring etc! Slik språkbruk kalles rasisme, og skal man bekjempe rasisme, må man begynne i det små, som f.eks å skjerpe inn på lovlig språkbruk her inne på forumet. Det er mye mulig at majoriteten av biler som er stylet slik er eid av våre nye landsmenn (jeg vet om mange som er hvit/norsk-eid), og dette har du full rett til og få mene, samt uttrykke deg om, sålenge du gjør det på en saklig, høflig og voksen måte Ja, jeg er heldig sånn sett. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Bare for illustrasjonens og sammenligningen sin skyld: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2007399 Denne er eid av en hvit "mann"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Bare for illustrasjonens og sammenligningen sin skyld: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2007399Denne er eid av en hvit "mann"... Men det liksom fortsatt litt forskjell.. Denne du viser til går liksom ikke for å være "kul" og "tøff" og "strøken" på en måte om du skjønner.. Er litt sånn køddepreg over den.. Høres sikkert teit ut men det er hvertfall det som kværner i huet mitt når jeg ser den.. Uavhengig av navn på eier.. Misforstå meg rett da.. den er grisestygg!!!! Og det er seff mange stygge ihjelstyla biler som skal være "kule" som nordmenn også er ansvarlig for, men har et inntrykk av at disse bilene er overrepresenterte blandt våre nye landsmenn...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Bare for illustrasjonens og sammenligningen sin skyld: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2007399Denne er eid av en hvit "mann"... Rettelse kvinne. Den er kommet hit til Finnsnes\Sørreisa. Janne Ottesen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Horcas Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Den rosa "bmw`n" dær ser helt for JÆVLIG ut! Tror CrZyWiz ble litt våt i buksa sist helg vi så denne i farta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Hsdde hvert fint om folk kan slutte å kalle oss norske for hvit,syns det er unødvendig å rasistisk på samme måtte som andre fra andre kulturer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Joda, smekker Blondiesjåfiss på den rosa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Sporer litt av denne tråden her, men en ting er sikkert, den E39'en var for jævlig! Og dessverre er det mange biler av det slaget eid av nettopp en av våre nye landsmenn. Skjønner ikke hva som er nedsettende eller rasistisk ved det, det er jo et faktum at enkelte kulturer liker, eh... litt spesielle ting, og har en litt annerledes smak enn vi litt trauste Nordmenn. Asiater liker hvite biler, andre liker cromteip fra Biltema - overalt! Slik er det bare. Uttrykk som pakkis og lignende som har en annen klang ved seg og bør i sjelden grad benyttes. Personlig har jeg alltid lurt på hvorfor de ikke heller kan kjøre Volvo eller Auda, E36 har jo fremdeles mindre flatterende kallenavn ennå. Underholdende er det hvertfall, men jeg kommer aldri til å kjøpe en bil som har fått denne type kebab styling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå