fish Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 EDIT: Hele innlegget er redigert... (gjenbruk av gammel tråd ) Vurderer kjøp av bruktbil privat. Men er litt redd for at etter 6 timers kjøring en vei, finner jeg ikke bilen i den tilstand som er forventet. Så da er spørsmålet; Er det noen her på bimmers som bor i Bømlo/Stord området som kunne ha vært behjelpelig med å ta en titt på bilen for meg. Sånn rent geografisk har jeg ikke peiling på avstander på den kanten av landet. Eneste jeg vet er at bilen står i Bremnes - Bømlo kommune. Send PM hvis det er noen som kan.
fish Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Bumper denne litt for kveldens lesere...
Der Barockengel Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Bømlinger og Stordabuer - her har dere tydeligvis en sjanse til å få en stjerne i boken hos en av de der østlendingene.
Yngvejos Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 EDIT: Hele innlegget er redigert... (gjenbruk av gammel tråd )Vurderer kjøp av bruktbil privat. Men er litt redd for at etter 6 timers kjøring en vei, finner jeg ikke bilen i den tilstand som er forventet. Så da er spørsmålet; Er det noen her på bimmers som bor i Bømlo/Stord området som kunne ha vært behjelpelig med å ta en titt på bilen for meg. Sånn rent geografisk har jeg ikke peiling på avstander på den kanten av landet. Eneste jeg vet er at bilen står i Bremnes - Bømlo kommune. Send PM hvis det er noen som kan. Hvis det er e30 eller e34, kan jeg sikkert ta en kikk.
fish Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2008 EDIT: Hele innlegget er redigert... (gjenbruk av gammel tråd )Vurderer kjøp av bruktbil privat. Men er litt redd for at etter 6 timers kjøring en vei, finner jeg ikke bilen i den tilstand som er forventet. Så da er spørsmålet; Er det noen her på bimmers som bor i Bømlo/Stord området som kunne ha vært behjelpelig med å ta en titt på bilen for meg. Sånn rent geografisk har jeg ikke peiling på avstander på den kanten av landet. Eneste jeg vet er at bilen står i Bremnes - Bømlo kommune. Send PM hvis det er noen som kan. Hvis det er e30 eller e34, kan jeg sikkert ta en kikk. Sender deg en PM.
Superbeetle Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Bømlinger og Stordabuer - her har dere tydeligvis en sjanse til å få en stjerne i boken hos en av de der østlendingene. Tydelig at du har omtalt en fra stord på feil måte tidligere ja
Der Barockengel Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Tydelig at du har omtalt en fra stord på feil måte tidligere ja He-he - men det ser ut til at det skal bli verre. Da jeg leste i en annen tråd, oppdaget jeg et innlegg der fish sier dette: Er da egentlig nordlæning. Klimaflyktning fra Harstad. Arrrrgh - der tabbet jeg meg ut igjen! Der ser vi hvor dumt det er å prøve å sette merkelapper på andre. Derfor: Mine ydmyke og oppriktige unnskyldninger til den gode hr. fish for å ha kalt han østlending...
Mexos Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Spør John H her inne. Han bor 5 min unna. Hva slags bil er det snakk om? Dama kommer fra Bømlo så har sett noen av bmw'ene som går der.
martsimo Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Hva slags bil er det snakk om? Link til annonse? Skal hjem til Bømlo i morgen..
fish Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2008 Hva slags bil er det snakk om? Link til annonse? Skal hjem til Bømlo i morgen.. Du har en PM.
fish Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2008 Tydelig at du har omtalt en fra stord på feil måte tidligere ja He-he - men det ser ut til at det skal bli verre. Da jeg leste i en annen tråd, oppdaget jeg et innlegg der fish sier dette: Er da egentlig nordlæning. Klimaflyktning fra Harstad. Arrrrgh - der tabbet jeg meg ut igjen! Der ser vi hvor dumt det er å prøve å sette merkelapper på andre. Derfor: Mine ydmyke og oppriktige unnskyldninger til den gode hr. fish for å ha kalt han østlending... Haha... Unnskyldning godtatt. Som nevnt tidligere er det ikke enkelt å ta dialekt over internett. Men siden mor er østlending og far er nordlending, da blir vel jeg en bastard.
fish Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2008 Vel, nå har det seg slik at jeg nå har bestemt meg for å kjøpe bilen. Så lørdag kjører vi (en kamerat og meg) over fjellet over til vestlandet for å hente denne; -94 E34 520iAT.
Astri Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Men da synes eg me ska ta et lite bimmers streetmeet eg... Gratulerer forresten.
fish Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2008 Men da synes eg me ska ta et lite bimmers streetmeet eg... Gratulerer forresten. Hehe.. streetmeet ja, kan stille med to biler jeg da. Takker forresten.
Astri Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Ja, det hadde vært gøy. Lagde jo en tråd om streetmeet her, men trur kje det blei stor respons. Må finne den igjen da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå