Jump to content

Recommended Posts

Posted

De tar lappen din, samt skrur hjula av bilen og lar den stå igjen på lecablokker. Det er alvorlige greier det der.......

Eller: Du får kjøre videre uten anmerkninger.

Posted
De tar lappen din, samt skrur hjula av bilen og lar den stå igjen på lecablokker. Det er alvorlige greier det der.......

Faktisk så ville jeg ikke blitt overrasket hvis en hurragutt fra vegvesenet hadde gitt meg anmerkning for å kjøre med bensin som bilen ikke ble levert med fra fabrikk... :?

Posted

Cluet er jo at hvordan skal man få overbevist BT om at det er originalt hvis dem reagerer på det.

Dem lever jo under mottoet at dem ikke trenger å bevise at en ting er ulovlig,men at du må bevise at det er lovlig.

Posted

Da ringer du til BMW Norge og gir røret til mannen på/fra tilsynet,så gir du han fingern i det ansiktsutrykket hans går over i skuffelse over at han har feil,så sier du "biaaatch",tar tlf din og kjører stille og rolig derifra.

Problem solved!

Posted

og hva skal man med egne tuv papirer på orginale bmw deler?

hvis biltilsynet stopper deg for at bilen er senket 2cm så har de alvorlig lite å ta seg til. Samt rimelig god peiling på bmw for å kunne se at den er senket 2cm..

Posted

Det er vel bare å si at den er orginaltsenka fra fabrikk. Står ikke noe på min at den er senka (sportsunderstell er jo imidlertid standard på e46 coupe).

Posted

Da misforsto jeg det, jeg trodde han hadde skiftet til m-tec..

Menmen, da er vel saken rimelig klar. :wink: