Bimmerchris Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Det står vel ingenting om dette i vognkortet,og jeg regner med at BT ikke er såpass oppegående at dem har fått med seg at enkelte biler ble levert 2cm senket fra fabrikk?
Bimmerchris Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Jeg trodde det,men det kan jo hende jeg har missforstått. Finnes det TUV-papirer på disse settene da?
hagenisse Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Det er jo orginalt BMW, så hva skulle skje?
Mexos Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Ingenting skjer. Bilen er jo original! Uansett så er ikke m-tech settet så lavt at bilen ser spesielt senket ut.
Espen M33 Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 De tar lappen din, samt skrur hjula av bilen og lar den stå igjen på lecablokker. Det er alvorlige greier det der....... Eller: Du får kjøre videre uten anmerkninger.
hagenisse Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 De tar lappen din, samt skrur hjula av bilen og lar den stå igjen på lecablokker. Det er alvorlige greier det der....... Faktisk så ville jeg ikke blitt overrasket hvis en hurragutt fra vegvesenet hadde gitt meg anmerkning for å kjøre med bensin som bilen ikke ble levert med fra fabrikk...
Bimmerchris Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Cluet er jo at hvordan skal man få overbevist BT om at det er originalt hvis dem reagerer på det. Dem lever jo under mottoet at dem ikke trenger å bevise at en ting er ulovlig,men at du må bevise at det er lovlig.
JoeNasty Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Da ringer du til BMW Norge og gir røret til mannen på/fra tilsynet,så gir du han fingern i det ansiktsutrykket hans går over i skuffelse over at han har feil,så sier du "biaaatch",tar tlf din og kjører stille og rolig derifra. Problem solved!
hagenisse Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Cluet er jo at hvordan skal man få overbevist BT om at det er originalt hvis dem reagerer på det. Da kan de jo stoppe alle da? heh..
Superbeetle Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 og hva skal man med egne tuv papirer på orginale bmw deler? hvis biltilsynet stopper deg for at bilen er senket 2cm så har de alvorlig lite å ta seg til. Samt rimelig god peiling på bmw for å kunne se at den er senket 2cm..
morteym Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Det er vel bare å si at den er orginaltsenka fra fabrikk. Står ikke noe på min at den er senka (sportsunderstell er jo imidlertid standard på e46 coupe).
majuz Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Du har ikke tenkt tanken på og godkjenne dette da?
Lex-Talionis Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Hvorfor skal han godkjenne noe som er orginalt på bilen? Får vel sikkert ikke noen TUV papirer på det heller.
majuz Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Da misforsto jeg det, jeg trodde han hadde skiftet til m-tec.. Menmen, da er vel saken rimelig klar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå