hermok Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Så den først i går, men skjelver enda... kikker egentlig etter en 330x, men får lyst å gi fan i xdrive og stasjonsvogn. Sikker plass til barnevogna baki denne.. http://www.finn.no/finn/completeviewima ... =Minibilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Du glemte noe Svaret på spørsmålet er nok uansett nei fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermok Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Du e kjapp på avtrekkern Bruce Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Hehe, ikkje så heldig å være det i denne sammenhengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 er nok god plass til barnevogna der ja på utkikk etter situasjonsvogn nå asså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 ingen orgasme der nei... men fin bil selvom jeg aldri har likt den type 7 serie... bakenden er jo bare heilt katastrofe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Ingen orgasm her heller, men fin bil som bare det. Er mer fan av klare/hvite blinklys, så syns jeg fargen på treverket inni bilen var i feil farge. Ellers tviler jeg ikke på at bilen er en drøm å kjøre med de felgene og den motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Ingen orgasme, men en fin 7èr va det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusf Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Har en 330d stasjonsvogn hvis det er av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermok Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 No love for the 7 series? Vis meg en "pen" BMW bakende a folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Jeg syns den der var rå! Skjønner ikke hva som er så gale med den, jeg... :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Jeg tror jeg må være en av de få som har sansen for E65, da pre-facelift. Faceliftversjonen syns jeg ble for kjedelig og moderat. Jeg liker de orange blinklysene, de bryter litt med den ellers mørke lakkfargen. Interiørlistene er av verste sort BMW har levert, men husk.. Det koster jo ikke all verden å få de omlakkert til pianolakk... Noe jeg definitivt hadde gjort dersom jeg hadde kjøpt denne bilen.. Bilen er jo ellers helt perfekt.. Riktige felger, riktig karosseri (LES. Pre-facelift) og riktig utstyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Jeg får innoverlaban av E65... og spesielt av E65 før facelift. E65 er tragisk på alle måter... den er stor, men det er alt som evt. kan sies å være positivt om denne modellen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Syns også E65 er pene biler, men liker best faceliften jeg da. At denne var orgasmisk fin var vel å ta i. Såvidt jeg kan se er den kliss original, med unntak av felgene. "NORGES FINEST 7-SERIE" i overskriften blir bare dumt (ja, det mangler en E). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Selger skal ha fortjent ros for bildene - flotte og detaljerte uten å være overdrevet artistiske. Legg merke til at bakgrunnen er ute av fokus, noe som får bilen til å tre klarere fram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå