Gå til innhold

Ønsker å invitere dere på treff hos Jæger...

estorilskreppa
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har lysst oppom ein tur siden eg er i bergen. men kossen blir været? sommerdekk hehe
det hadde vært kuult om du gjorde :wink: jeg kjører på sommer dekk enda ialefall...ligger om på fredag jeg..er ikke meldt om noe snø denne uken enda ialefall.. http://www.yr.no/sted/Norge/Hordaland/Bergen/Bergen/

Det snødde faktisk litt på vei til jobb i morges, og måtte skrape is! Stor overgang fra de 30-40 gradene jeg har hatt siste ukene i Asia.. :shock:

- Men la seg ikke da, heldigvis! Blir vel vinterdekk til helgen ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lysst oppom ein tur siden eg er i bergen. men kossen blir været? sommerdekk hehe
det hadde vært kuult om du gjorde :wink: jeg kjører på sommer dekk enda ialefall...ligger om på fredag jeg..er ikke meldt om noe snø denne uken enda ialefall.. http://www.yr.no/sted/Norge/Hordaland/Bergen/Bergen/

Det snødde faktisk litt på vei til jobb i morges, og måtte skrape is! Stor overgang fra de 30-40 gradene jeg har hatt siste ukene i Asia.. :shock:

- Men la seg ikke da, heldigvis! Blir vel vinterdekk til helgen ja..

ja det kan jo være skikkelig glatt men satser på at det går bra,jeg skal kun kjøre på motorveien frem til fredag uansett og da tror jeg det skal gå fint :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til Jæger og Bmwklubben for koselig arrangement:)
veldig koselig å møte deg,blir desverre litt stress men ligg meg til på facebook så snakkes vi mer der :D gjelder foresten dere andre som kunne tenkt dere å bli bedre kjent :wink: sylvia ebbesvik eliassen heter jeg :wink: merk med at dere er fra bimmers da :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere hadde det bra ;)

Savner litt av dette fra BMWCCN agder. Leste på sidene at de siste tinga var avlyst samt at jeg hadde et spesielt møte med Lund Bil.

Trodde vi hadde 15% siden det stod på agder sidene, men neida. Det hadde han aldri hørt om. Men får en god pris likavel da.

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...