estorilskreppa Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 har lysst oppom ein tur siden eg er i bergen. men kossen blir været? sommerdekk hehedet hadde vært kuult om du gjorde jeg kjører på sommer dekk enda ialefall...ligger om på fredag jeg..er ikke meldt om noe snø denne uken enda ialefall.. http://www.yr.no/sted/Norge/Hordaland/Bergen/Bergen/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Hmm.. egentlig opptatt, men må prøve å få tatt en tur!en liten tur er bedre enn ingen tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 har lysst oppom ein tur siden eg er i bergen. men kossen blir været? sommerdekk hehedet hadde vært kuult om du gjorde jeg kjører på sommer dekk enda ialefall...ligger om på fredag jeg..er ikke meldt om noe snø denne uken enda ialefall.. http://www.yr.no/sted/Norge/Hordaland/Bergen/Bergen/ Det snødde faktisk litt på vei til jobb i morges, og måtte skrape is! Stor overgang fra de 30-40 gradene jeg har hatt siste ukene i Asia.. - Men la seg ikke da, heldigvis! Blir vel vinterdekk til helgen ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 har lysst oppom ein tur siden eg er i bergen. men kossen blir været? sommerdekk hehedet hadde vært kuult om du gjorde jeg kjører på sommer dekk enda ialefall...ligger om på fredag jeg..er ikke meldt om noe snø denne uken enda ialefall.. http://www.yr.no/sted/Norge/Hordaland/Bergen/Bergen/ Det snødde faktisk litt på vei til jobb i morges, og måtte skrape is! Stor overgang fra de 30-40 gradene jeg har hatt siste ukene i Asia.. - Men la seg ikke da, heldigvis! Blir vel vinterdekk til helgen ja.. ja det kan jo være skikkelig glatt men satser på at det går bra,jeg skal kun kjøre på motorveien frem til fredag uansett og da tror jeg det skal gå fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Har du mulighet til å sende meg nr til de som har bygd den på PM, driver å regner på om jeg skal gjøre noe av det samme og det kan være intressant å høre hvor vansklig det er. Jobber på stenshagen forresten og du får hilse Endre fra meg. Andreas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Har du mulighet til å sende meg nr til de som har bygd den på PM, driver å regner på om jeg skal gjøre noe av det samme og det kan være intressant å høre hvor vansklig det er. Jobber på stenshagen forresten og du får hilse Endre fra meg. Andreas. Det kan jeg gjøre vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Fortsetter "maset" mitt og minner dere på at i dag er dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janka7 Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Anyone kjører forbi skjoldskiftet på veien? Som har plass til en meg i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Jeg må melde pass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janka7 Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Tusen takk til Jæger og Bmwklubben for koselig arrangement:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Tusen takk til Jæger og Bmwklubben for koselig arrangement:)veldig koselig å møte deg,blir desverre litt stress men ligg meg til på facebook så snakkes vi mer der gjelder foresten dere andre som kunne tenkt dere å bli bedre kjent sylvia ebbesvik eliassen heter jeg merk med at dere er fra bimmers da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Høres ut som dere hadde det bra Savner litt av dette fra BMWCCN agder. Leste på sidene at de siste tinga var avlyst samt at jeg hadde et spesielt møte med Lund Bil. Trodde vi hadde 15% siden det stod på agder sidene, men neida. Det hadde han aldri hørt om. Men får en god pris likavel da. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janka7 Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Lagt til:) Var nå koselig likevel, ser frem til flere arrangement med dere:) Syns vi burde gjøre alvor utav julekaketreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 var kjekt i dag. fikk jo 1 premie i loddtrekning og greier så damen fikk seg ny og tøff jakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 var kjekt i dag.fikk jo 1 premie i loddtrekning og greier så damen fikk seg ny og tøff jakke Det var kuult,men du fikk med deg at du kunne bytte str sant? facebook du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå