Nautiluz Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Flytte til sverige noen? Hehe.. ja hvorfor ikke. Føles jammen godt!!
-Sammy Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Nesten så jeg vurderer det jeg og. Jobbe i nordjøen og bo i sverige må vel vær en bra kombinasjon
S.Nilsen Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Må jo være en bra komb me tanke på penger,er jo ganske billig å leve dær..
Fredrik Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Apropos Erik Solheim er det litt tankevekkende at han ble relativt kraftig kritisert for å være for økonomisk liberalistisk da han var leder for Soslialistisk Venstreparti i perioden 1987-97. Mange mente at han hadde politiske holdninger som lå nærmere Arbeiderpartiet enn SV. Erik Solheims etterfølger som formann i SV var Kristin Halvorsen... og hun er som kjent i dag finansminister i en regjering ledet av en statsminister fra nettopp Arbeiderpartiet. Solheim er forøvrig utviklingsminister og miljøvernminister i den samme regjeringen. Jeg lurer på hvor mange og store kameler de tradisjonelle SV sympatisørene må svelge for å akseptere at partiets toppfolk pleier deres egne karrierer ?...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå