Erebus Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Synes vi burde ta oss et minutt til å minne den siste M`en med den legendariske 3.2 liters Rekkesekseren med Metallisk og raspende Ulvehyl, Den sinnssyke Z4 M Coupe. Linker her til dinside hyllesten: http://www.dinside.no/motor/bil/tester/ ... 59420.html Hva mener folket om denne vis-a-vis E46 M3 mht kjøreegenskaper osv? et potensiellt bruktobjekt om prisene synker dypt nok?
EirikL Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Utseendemessig er ikke Z-coupeene de peneste bilene i mine øyne, men fy faen for noen kjøremaskiner! Kunne sikkert ha lært meg å like fasongen hvis jeg hadde fått en
ESveen Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Personlig mener jeg at det er en god utfordrer til M3 særlig som kjøremaskin. Men Z4 coupen blir noe sjeldnere som sammleobjekt. Synes bilen ser helrå ut.
sveinis Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Fantastisk bil, synes jeg! Har ikke prøvd den, men synes utseendet alene er helt legendarisk. Når den i tillegg leverer kjøreegenskaper og en så legendarisk rekkesekser, hadde jeg nok lett kjøpt en sånn om det noen gang skulle bli mulig.
Mr.Silver Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Z4 coupe er jo bare en helt sinnsyk bil Rått utseende
awt Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Har ikke lagt merke til dette før, men hvorfor har ikke Z3 Coupè den knekken ved de bakerste siderutene?
hagenisse Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Hvilken knekk? Z4M er absolutt en drømmebil.
Ole@Automote Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Z3M coupe ser ut som en Donald duck bil mens Z4M coupe bare er helt råå syns kansje den er litt tam i fronten men jeg sikler hver gang jeg ser en så helt klart en drømme bil M3 begynner å bli for stor og tung så jeg ville foretrukket Z4M Coupe any time
ESveen Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Hvilken knekk? Z4M er absolutt en drømmebil. Kanskje han tenker på "Hofmeister-Knick" den knekken på sidebakruta som får c-stolpen til å se breiere ut.
Nautiluz Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Tenker vel på knekken som alle andre bmwer har. Vinkelen som vender fremover nede på siderutene bak. PS random bilder fra nett.
Dr_S Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Er det X5 han med den gullfarga E46'en ønska seg mest?
awt Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Hvilken knekk? Z4M er absolutt en drømmebil. Kanskje han tenker på "Hofmeister-Knick" den knekken på sidebakruta som får c-stolpen til å se breiere ut. Ja den ja, jeg trodde alle "nyere" BMW hadde denne, inntil nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå