xtreem Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Vurderer å selge min 97 mod 520IAT med ca 205km på telleren. Bilen har steptronic, skinn, multifunksjons M-ratt, avtagbar krok, business cd, cruise mm+ Noen kosmetiske skader som parkbulk og noen steinsprang. Lastestativ har også laget stygge merker i takrailsen. Har rust i nedkant av bakluke, men ellers ser den rustfri ut. Har fått anmerket en lekkasje fra tettering i forkant av veiv fra verksted, men har ikke gjort noe med det. Servopumpen har en mindre lekkasje og lager noe lyder. Ellers virker bilen meget bra med komplett servicehefte og gode sommer og vinterdekk. Hva kan man forlange for noe slikt? Hadde sett for meg rundt 85k... Hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elling Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 85k høres ikke så galt ut. Kjøpte nylig en 98 mod (mer sikkerhet, airbags osv) 520i selv, med 160k på tellern, og strøken teknisk. Dog med noe mindre utstyr enn det du lister opp (ikke skin/mtech), men uten noen kosmetiske skader utover den obligatoriske baklukerusta. Den kom på 100k ferdig regga på gata. Tipper du realistisk får et sted mellom 80 og 90k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreem Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 Takk for svaret. Ja, tror også at rundt 80-90 vil være riktig... Virker ikke som alt for mange var interessert i å engasjere seg i diskusjonen her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Bilen ser jo fin ut den, M ratt og greier, så tror 90 kan være oppnåelig. Solgte en 97 520ia med 125k på telleren, for 95 for et par mnd siden. Denne var særdeles pen, alle servicer tatt og 3 eiere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Høres ut som en fornuftig pris, men en annen på forumet prøver å selge tilsvarende bil, men litt dårligere utstyrt, for 55.000,-, så er nok fare for at du må dumpe prisen en smule i dagens marked for å få solgt innen rimelig tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 får garantert ikke like mye som en rusten skada e30..er visst gull verdt de bilene..sorry OT... legg ut bilen på finn til 99k:) blir nok solgt etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Til 99k tror jeg den må være feilfri, eller så må man ha god tid. Jeg har sett på tilsvarende biler i rundt et år, og tilsvarende lå på den prisen allerede for et år siden. Men jeg tror 8-10 år gamle BMWer er gunstig å eie når man ser på prisfallet - det er faktisk ganske lite. Så sant bilen er "riktig", slik denne er. Fine fargekombinasjoner og skinn. 85k høres ut som en meget edruelig pris satt av en selger som ikke drømmer. (men en vet jo aldri nå i disse tider) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Kan være greit å forevise et overslag på hva den lekasjen koster å fikse, hvis den må fikses. Ikke alle som har verkstedserfaring og prislister liggende ... Ellers så den jo pen ut, spesielt invendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg