///MoePower Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 Prøving av Alpina felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 [ Bilde ] Så utrolig vakkert! Nydelig bil og nydelige NordNorge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Jeg savner E24n når jeg ser alle bildene her gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Noen raske fra årets ferietur, 5.-6.000 km oppover E4 svenskekysten, rundt Bottenvika sørover i Finland ett stykke, via Øst-Finnmark og Tromsø og E45 Inlandsvägen hjem igjen. Herlig milsluker av en langturbil! Likevel begrenset glede over senkefjære på nordnorske og nordsvenske veger, men man må lide litt for skjønnheten Tana Bru Nesseby Skallelv Gamle Komagvær bru Vardø havn med NRK Sommeråpent båt og Hurtigruten Vardø street art Vardø street art På vei til Hamningberg, Europas ende. Digger landskapet utover der. Min egen sykkel lå trygt i bagasjerommet hele veien, men en kort etappe (ca. 1.000 km er kort i Nord-Norge...) hadde vi to sykler med. Det gamle Thulestativet fra min fars 1981 Audi 100 kom til nytte igjen. Jeg arva det til en E30 jeg hadde på 90-tallet og etter det har det bare blitt liggende i boden. På sommerhuset i Finland. For øvrig herlig topografi å sykle i, tusensjøars-landet Kaia i Tromsø Valgte Bjerkvik-Riksgrensen-Abisko sørover igjen så fikk jeg møtt litt familie langs denne ruta Jeg drepte ett sett med støtdemperlagre, underveis, men de holdt hjem. Andre trofèer var 44.200 insektlik i fronten, en spurv som hadde tvinna seg fast i kabler i underkant av radiatoren, og ei svær ugle smalt i frontruta ett sted langs veien (ca. 100 km/h). Takk til ugla for at den valgte frontruta (som holdt ut) og ikke ett speil eller grill eller noe annet skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Utrolig fine bilder av fin bil og fin natur. Har savnet bilder av bilen din her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Synd jeg ikke fikk med meg bilen din da du var i Tromsø.. Tror en kollega av meg så deg, han så hvertfall en sølvgrå E24 for noen uker siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Trivelige tilbakemeldinger, takk. Litt moro var det også å møte en annen E24 langs veien i ferien. Siden jeg kjøpte bilen i 2008 har den rullet på ca 40.-50.000 km og bare to ganger tidligere har det skjedd at jeg har sett andre seksere langs veien. Denne gangen møtte jeg en norskregistrert (HJ-skilter) i Mora - slepende på campingvogn. Det var stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Den så meget pen ut den bilen din. Og felgene så meget bra ut på bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå