Deep Dish Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Har vært tidligere vært diskusjon om innføring av personlige bilskilt, og nå ser det ut som at det vil bli innført til neste år. Og prisen blir kun 200-300,- kroner ekstra..!! http://www.aftenposten.no/forbruker/bil ... 736888.ece (OT: Dette er ett skilt som må trykkes opp i Tønsberg og sendes til biltilsynet nærmest deg. Hvorfor koster da vognkortet, ett A4 ark som printes ut på stasjonen, 15000,. til en ny bil.???? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Dette vil jeg si faktisk er et bra tiltak. Og gir rom for litt personalisering til oss bilentusiaster. Regner med det blir enorm pågang de første dagene dette blir tilgjengelig. Gjett om jeg skal krige for å få et bra skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Her er det bare å sitte klar med tlf om morran når de åpener! *finne et bra navn* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Har hatt lyst på sånt før men nå kommer jeg ikke på noe bra forslag til hva det kan stå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Jeg har navnet klart, tror neppe noen andre tar mitt ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Bra dette ja, men synd det er maks 7 bokstaver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Slike skilt er morsomme i en periode, men så sklir det helt ut når "alle" har mer eller mindre interessante navn på skiltene. Husk også at folk lettere husker bilskilt der det står et navn/initialer... så slike skilt forplikter i trafikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Er en begrenset periode det er moro att det står "Pimp" på skiltet ja.. haha Nei, jeg skal nok ha meg ett sånn ett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Med dette systemet, skal bilskilt følge eierene da, ikke bilen? blir jo for dumt at jeg skal kjøpe en bil av f.eks jonas, også står det jonas på skiltet, så må jeg ut med kronasjer for å bli kvitt dette igjen.... Nå så er det vel ikke mulig å endre nummerskiltene? da dette er bilens "identitet" her i norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Som det står i annonsen, så skal skilt følge eier og ikke bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Som det står i annonsen, så skal skilt følge eier og ikke bil. Men så er det noen som ikke kan lese da Det er forresten en artikkel, ikke en annonse. *pirke* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Som det står i annonsen, så skal skilt følge eier og ikke bil. Men så er det noen som ikke kan lese da Det er forresten en artikkel, ikke en annonse. *pirke* beklager det, men hadde ikke tid til å lese hele, er på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Ikke vær så pirkete a wabby. Jeg har vært på jobb siden kl 22 igår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Ikke vær så pirkete a wabby. Jeg har vært på jobb siden kl 22 igår! Jeg har vært på CB-kjelleren, føler meg fortsatt full... Jeg har ingenting på jobb å gjøre i allefall... Det er helt sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 En test Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå