Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
gøy de første dagene, så er det bare å gle seg til sommeren igjen...

Morsomt heeeele vinteren det ;) ..men sommeren gleder man seg selvfølgelig til likevel.

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har handla inn en e28 525 til å bruke opp i vinter.

Best den legger seg ut skikkelig, ettersom jeg ikke har sperre.

Hvilke erfaringer har folk rundt det med sveisa sperre/ikke?

Skrevet

Synes ikke noe om glatt føre.

Sklei av veien, knust dør og kanal trykt inn. :(

Onkel kom kjørende forbi 2 min. etterpå, vakke så bli dem, mente jeg hadde hatt stor fart, men dem tok heldigvis ikke lappen. (Holdt fartsgrensa, (30)).. Ser mørkt ut for en planlagt getaway til varmere strøk i jula =/

Skrevet

hehe, snø ganske mye av tiden her i nord, så man blir nå vandt til det.

Tho, min 325i er ikke noe god på grip. Kjørte opp en bakke i 4. giret med rundtom 900-1000 og foten helt i ro. Begynne bare å spinne plutselig, tho, dekkene er ganske pigfrie :P hakkapelita 2 ( var litt sen me å bytte over til sommerdekk )

Skrevet

Hakke helt begynt og snø her enda, men gleder meg virkelig.. Har handla camry 4x4 ^^ har venta leeeenge på snøen skal komme nå, hehe. Bæder helt vist den bryter sammen rett føre snøen kommer.

Skrevet

snakker om sola, har snødd sykt mye her nå.. kikka ut av vinduet kl 5, da måtte jeg bare ut og sladde med toyan :D morro med 4x4 !! vinterhjul forran, sommer bak, perfekt kombo!

th_62367_102908054816_122_147lo.jpgth_62368_102908055017_122_533lo.jpgth_62369_102908054804_122_165lo.jpg

vært ute til nå og leka meg til nå :) får blikk når kommer sidelengs med haugen. Biler står på kryss og tværs, hehe

se her står stakkarn og fryser :( må jeg vente te snøen forsvinner for vinterlagring og, bah

u1a5cx8xrljmx7g3cqsq.jpg

88idqldm97jd1ntrsq9f.jpg

den er lei! hehehe, så mange slike.

Skrevet

Dagens triller: Kjøre fra Tåsen og ned til Alexander kiellands plass på sommertruger. nullføre, slaps og gikk sidelengs oppover første bakken fra der jeg bor. Kjempedårlig sikt og.

Bilen inneholdt meg selv, 4 vinterdekk og 4 felger så knapt sikt bakover og.

Dagens fysiske fostring:

Bære 4 felger og 4 dekk fra jobbgarasjen, rundt kvartalet og til dekksjappa som skal sette felgene på dekka.

Satser på at snøen er borte til i ettermiddag, så jeg slipper å bære dekka tilbake og.

Fint å sitte inne på varmt kontor og se utover ustaka i Oslo med snøen på.

jgpkviguj0e6vxqccq0h.jpg

Skrevet

Kjekt med snø :-) Gleder meg til snowboardsesongen! Men ved tanke på bil liker jeg sommeren bedre, kan være gøy iblandt å dra bilen sidelengs men blir fort lei og er ofte irriterende å ikke komme seg opp plasser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...