matsrh Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Skal ikke si noe jeg utenom, velkommen til forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 1 gratis med ny bil ( anen farge og fetere felger så er du der ) 2 Velkomen til forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Rå bil *Host,hark* Kan ikke akkurat si du overbeviste meg der dirty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 jeg syns E30 med rieger GTS er veldig fint jeg. hadde en selv. men vinga di var ikke noe fin. legger med bilder av den jeg hadde savner E30`n min. E30 er en veldig fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 E30 med rieger kan være fint, men denne var så langt i fra det! Sorry, men du spurte. men velkommen til forumet iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Grattis med ny bil.. Syntes den var rå jeg.. Men ville byttet ut vingen med m3 vinga mede flaps på, også fått på noen råe felger, sote vinduene helt fram, andre speil, så begynner det å ligne noe... Hva heter foresten fargen?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Mujaffa-style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Du spør om den er fin? Det er den overhodet ikke. Beklager, men "styla" e30 er ofte det mest horrible som fins på veiene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Velkommen til forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Dette minner meg om en slik "legg inn bilder av stygge biler" tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Mujaffa-style tror ikke engang mujaffa med ett par fettere i baksetet ville kjørt rundt i den bilen der.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå