Marius2002 Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 http://www.leftlanenews.com/bmw-6-serie ... -2010.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hater det mønsteret der, tar all oppmerksomhet borte fra bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hater det mønsteret der, tar all oppmerksomhet borte fra bilen Kanskje det er det som er meningen (?) Ikke vet jeg, men hadde vært logisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hehe ja er jo seff det, er det verste plagget jeg har sett dog, andre jeg har sett av f.eks Nissan GTR var mye mer nøytralt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Det er for å skjule linjene på bilen. Syns den ser lovende ut! Jeg har enda ikke klart å bli 100% fortolig med bakenden på dagens 6-serie, men dette ser jo mye bedre ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Enig der, og så håper jeg at de har en mye bedre design på hovedlyktene foran. Synes de som er nå ser litt "paff" ut. Bilen ser ikke akkurat sint ut, synes den ser gammel ut i blikket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hekken på dagens 6-serie er ganske ufin Men det blir (nesten) aldri feil med cab. Fikk faktisk litt backflash til barnebøkene om sjøormen Ruffen (for de som er så gammel at de husker ham ) når jeg så kamuflasjen på bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Bilen ser ikke akkurat sint ut, synes den ser gammel ut i blikket. Jepp. Det er fordi de har latt ytterkantene av lyktene henge ned, og det kan fort assosieres med gamle mennesker med rynker under øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 6 Serie på bilder og i RL er to vidt forskjellige ting i mine øyne! Sort 6'er med 21" Hartge er helrått! Blir jeg singel er dette bilen jeg skal ha. Men ny 6'er nå, er det snakk om facelift bare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 6 Serie på bilder og i RL er to vidt forskjellige ting i mine øyne!Sort 6'er med 21" Hartge er helrått! Blir jeg singel er dette bilen jeg skal ha. Men ny 6'er nå, er det snakk om facelift bare? Synes dette er litt rart, faceliften er jo ikke så gammel så dette kommer for fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 6 Serie på bilder og i RL er to vidt forskjellige ting i mine øyne!Sort 6'er med 21" Hartge er helrått! Blir jeg singel er dette bilen jeg skal ha. Men ny 6'er nå, er det snakk om facelift bare? Synes dette er litt rart, faceliften er jo ikke så gammel så dette kommer for fort. Helt enig i det, 6 serien holder seg meget godt ennå spør du meg! Bør vel ikke komme før tidligst sent i 2010 som 2011 model, da er det vel gått sine 7 år på markedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 6 Serie på bilder og i RL er to vidt forskjellige ting i mine øyne!Sort 6'er med 21" Hartge er helrått! Blir jeg singel er dette bilen jeg skal ha. Men ny 6'er nå, er det snakk om facelift bare? Synes dette er litt rart, faceliften er jo ikke så gammel så dette kommer for fort. Helt enig i det, 6 serien holder seg meget godt ennå spør du meg! Bør vel ikke komme før tidligst sent i 2010 som 2011 model, da er det vel gått sine 7 år på markedet? Står da også 2010 i artikkelen så det harmonerer jo bra! Har forresten og tenkt på Ruffen når jeg har sett på det mønsteret, klarte bare ikke helt å plassere det før nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekko Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Hater det mønsteret der, tar all oppmerksomhet borte fra bilen Vitsen med dekalene/vinylene er å få bort oppmerksomheten fra bilen, det er for å skjule bilen I og med at det er en ny bil som ikke er langsert på markedet enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå