tmice Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 http://www.dagbladet.no/art/bmw/tyskland/3604060/ Ikke bare gutta som er "lettlurt" ..
S.Nilsen Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 http://www.dagbladet.no/art/bmw/tyskland/3604060/Ikke bare gutta som er "lettlurt" .. viste det var noe kjent med henne jeg tok hjem hær en dag
EirikL Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Ikke for å være slem, men jeg tror ikke han måtte jobbe så mye for å få den dama i halmen Ikke akkurat et fruktfat å se på...
Gunnar Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Ikke for å være slem, men jeg tror ikke han måtte jobbe så mye for å få den dama i halmen Ikke akkurat et fruktfat å se på... Er man god for 60 milliarder så trenger man ikke være det heller... Tenker det er nok av beilere i hælene på henne gitt.
Driftqueen Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 hehhe skjemmes nesten av å være jente nå jeg
///Mysild Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 hehhe skjemmes nesten av å være jente nå jeg haha ^^
Gunnar Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Mer utfyllende: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... tid=522639
Chris_325iM Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Ikke for å være slem, men jeg tror ikke han måtte jobbe så mye for å få den dama i halmen Ikke akkurat et fruktfat å se på... Forføreren var vel ikke no bedre fruktfat akkurat
tmice Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 Han vart litt kravstor da, hadde nøyd med lett med et par mill
S.Arnesen Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Han vart litt kravstor da, hadde nøyd med lett med et par mill "Mye vil ha mer" er en internasjonal sykdom vettu...
Fredrik Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Jeg har svært liten sans for artikler som dette og jeg begynner å bli lei av alle søppelnyhetene som etter hvert har begynt å infisere nettet. Stakkars dame®... én ting er at dette er en personlig tragedie (noe hverken avisene eller internettet tar hensyn til i disse dager)... noe helt annet er selvfølgelig behovet for å advare andre kvinner (og menn) mot kvinnebedårere, gigoloer, kjekkaser og hva vet jeg. Jeg mistenker imidlertid at nyhetsgehalten i denne artikkelen ville ha vært lik 0 (zero) hvis det ikke var for at det er en av Tysklands rikeste personer det handler om...
Der Barockengel Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Jeg har svært liten sans for artikler som dette og jeg begynner å bli lei av alle søppelnyhetene som etter hvert har begynt å infisere nettet. Må nok si meg enig med Fredrik denne gangen. Ja, og ikke la meg glemme:
skillbill Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Ja dessverre hadde det nok ikke vært en like stor "nyhet" hvis personen var fattig, rent økonomisk sett:( Jeg er helt enig med deg Fredrik, media tar meget lite (eller intet) hensyn til personers privatliv! At allmenheten får vite om, og på den måten blir advart mot slike personer er jo vel og bra, men ikke på bekostning av offeret og dets familie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå