Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ikke for å være slem, men jeg tror ikke han måtte jobbe så mye for å få den dama i halmen :lol: Ikke akkurat et fruktfat å se på...

Skrevet
Ikke for å være slem, men jeg tror ikke han måtte jobbe så mye for å få den dama i halmen :lol: Ikke akkurat et fruktfat å se på...

Er man god for 60 milliarder så trenger man ikke være det heller...

Tenker det er nok av beilere i hælene på henne gitt.

Skrevet

Forføreren var vel ikke no bedre fruktfat akkurat :P

Skrevet

Jeg har svært liten sans for artikler som dette og jeg begynner å bli lei av alle søppelnyhetene som etter hvert har begynt å infisere nettet. Stakkars dame®... én ting er at dette er en personlig tragedie (noe hverken avisene eller internettet tar hensyn til i disse dager)... noe helt annet er selvfølgelig behovet for å advare andre kvinner (og menn) mot kvinnebedårere, gigoloer, kjekkaser og hva vet jeg. Jeg mistenker imidlertid at nyhetsgehalten i denne artikkelen ville ha vært lik 0 (zero) hvis det ikke var for at det er en av Tysklands rikeste personer det handler om... :x

Skrevet
Jeg har svært liten sans for artikler som dette og jeg begynner å bli lei av alle søppelnyhetene som etter hvert har begynt å infisere nettet.

Må nok si meg enig med Fredrik denne gangen. :)

Ja, og ikke la meg glemme: :x

Skrevet

Ja dessverre hadde det nok ikke vært en like stor "nyhet" hvis personen var fattig, rent økonomisk sett:(

Jeg er helt enig med deg Fredrik, media tar meget lite (eller intet) hensyn til personers privatliv!

At allmenheten får vite om, og på den måten blir advart mot slike personer er jo vel og bra, men ikke på bekostning av offeret og dets familie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...