Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Men hun har vel vært utro mot sin mann, som utrolig nok velger å stå ved hennes side Utroskap er blant det verste jeg vet..

Jeg velger å tolke dette som om det er et eller annet helt galt. Av og til mister folk dessverre festet eller evnen til å ta vare på seg selv... og slikt er ikke til å spøke med. For en person som Susanne Klatten er det også andre omkostninger enn strengt personlige i denne saken iom. at hun er en majoritetseier i bl.a BMW. Om bakgrunnen for hennes problemer f.eks er utroskap er vanskelig for oss å avgjøre, men at hennes mann velger å stå ved hennes side er bra... hun trenger den støtten hun kan få fra folk som er glad i henne.

Skrevet
jepp... men ho fikk seg jo noe, var vel det ho var ute etter :-P

Du vet, dersom dette var hva Klatten var ute etter, kunne hun sikkert hyret et dusin E36-eiere fra Bimmers til å kretse rundt henne iført lendeklede, klare til å lystre hennes minste vink.:P Hun kunne sikkert fått forhandlet fram en betydelig rabatt også, sammenlignet med hva hun har måttet ut med nå.:?

Skrevet
jepp... men ho fikk seg jo noe, var vel det ho var ute etter :-P

Du vet, dersom dette var hva Klatten var ute etter, kunne hun sikkert hyret et dusin E36-eiere fra Bimmers til å kretse rundt henne iført lendeklede, klare til å lystre hennes minste vink.:P Hun kunne sikkert fått forhandlet fram en betydelig rabatt også, sammenlignet med hva hun har måttet ut med nå.:?

haha... ser det for meg... :-P

Skrevet

Joda, men alt jeg sier er at jeg syns det er forkastelig. Er man notorisk utro så mener jeg at man kan sammeligne det med alkoholiseme og det som verre er.. Og da trenger man mye støtte fra dem som er glad i dem fo å komme seg ut av det.. Men nå kjenner jeg ikke til denne historien utenom det som står i media, så om det kun var søken etter kos eller at hun driver på med dette som en bi-gesjft..

Skrevet
;-)

Jeg tror faktisk ikke at du helt har skjønt poenget slik Barockengelen og jeg fremstiller denne saken... dine kommentarer (og mangel på kommentarer) viser det... :roll:

Skrevet

Les siste innlegget til Fredrik på side 2.. flere ganger, om nødvendig.

Edit: Jeg var på god vei til å skrive et forsvarende innlegg for Mysild, men etter å ha sett han siste innlegg så forsto jeg han ikke hadde forstått det alikevel. I hans første innlegg på denne siden (side 3) skrev han at "ja, jeg skjønte det" - han svarte at han forsto.

Skrevet
Les siste innlegget til Fredrik på side 2.. flere ganger, om nødvendig.

Edit: Jeg var på god vei til å skrive et forsvarende innlegg for Mysild, men etter å ha sett han siste innlegg så forsto jeg at det ikke var som jeg trodde. I hans første innlegg på denne siden (side 3) skrev han at "ja jeg skjønte det" - og han svarte at han forsto.

jeg forsto hva fredrik mente i det innlegget, men jeg la ikke to og to sammen... snakket om der barockenengel sitt innlegg og fredrik som to separate innlegg, men NÅ skjønte jeg ironien i innlegget til der barcok...! ;-)

takk for første del av innlegget ditt oddis...

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...