Der Barockengel Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Burde straffes! He-he: Jeg hadde tenkt å si strengt til trådstarter at "gal" er en ganske alvorlig diagnose som man bør ha en relevant utdanning for å stille - men når jeg så bildene av bilen begynte jeg å le: "Kunstner" er vel å trekke ting litt vel langt.
Marius2002 Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Synes de art-bilene til BMW er litt småstilig, ikke at jeg ville hatt en, men at det fantes bare én av hver som var utstilt eller noe... Forsåvidt så er de veldig merkelige.
Arimanni Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Vist du ikkje forstår ein kunstner får du bare som svar: "Du får står ikkje måten min å uttrykke meg på!"......
Springsteen Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Jeg er gjerne litt spesiell, men jeg synes forsåvidt at den var litt tøff..
knut_olestad Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Minner litt om en Datsun jeg engang hadde
Andreas1 Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Likte den jeg da, men synes originalen er enda bedre .
Hansh Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Ikke noe jeg ville blitt sett i, men har sansen for at man ønsker å skille seg ut!
Der Barockengel Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Vist du ikkje forstår ein kunstner får du bare som svar: "Du får står ikkje måten min å uttrykke meg på!"...... Ja, de ordene er nok noe kunstnere uten noe egentlig talent har støttet seg til ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå