///FredriK.S Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Vet at mange av dere her er flinke med å ta biler og bruke photoshop. Har nettop vært ute å kjøpt meg mitt første speilreflekskamera, og ønsker å lære mer om å redigere bilder. Har noen spørsmål angående dette: -Hvilke programmer bruker dere? -Laster dere ned, eller kjøper dere CD'r? -Og har noen av dere noen tips & triks så del det med oss. Takk for alle svar.
SteffenM2 Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 -Laster dere ned, Slikt diskuterer vi ikke her på bimmers. Bare så det er sagt. Selv har jeg Photoshop CS3. Mitt tips, prøv deg frem. Det er slik jeg har lært.
D.C.V Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Som nevnt ovenfor CS3 og Gimp er det jeg bruker
Deep Dish Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Bruker CS3.! Hvis du er helt nybegynner, så ligger det masse tips og triks på YouTube..
///FredriK.S Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 Har Gimp 2, Men skjønner ikke en dritt
///FredriK.S Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 CS3, Hvor får man tak i slikt?
SteffenM2 Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdi ... plid=48211 Koster litt, men er da verdt det!
316 Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Kan ikke si meg enig i at det er verdt det, men det er et meget bra program.
Muffins Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 last ned trial på Adobe.com så lenge du www.pixel2life.com fin side for nybegynnere
Deep Dish Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Tja, det finnes jo de som benytter seg av piratbukta. Selv om jeg ikke vil oppfordre til det da..
HappyHenke Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Photoshop CS3. Alt du trenger! Og hvor du får tak i det? Vel.. bruk fantasien
Hyggmaister Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Nå provoserer jeg litt og sier www.thex.com Ja, PS er et bra program edit: va faen, går det ikke an å skrive thex??? edit2: tydeligvis ikke; da sier vi www.the"piratbu".com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå