GeirAndre Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 kjører forbi DIN is så er jeg fornøyd:) ferdig med motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Var mange pene E30,r her ihvertfall Har sykt lyst på en e30 som nr 2 bil Blir vel nødt til å skaffe en igjen etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Var mange pene E30,r her ihvertfall Har sykt lyst på en e30 som nr 2 bil Blir vel nødt til å skaffe en igjen etterhvert E30 er et must Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Var mange pene E30,r her ihvertfall Har sykt lyst på en e30 som nr 2 bil Blir vel nødt til å skaffe en igjen etterhvert Du må ikke finne på å kjøpe e30. Du blir avhengig og fattig av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 takk takk dåkker...kan finn lakk koden...men blir nok ikke i dag er nok brock b1 felger....8.5x17 på bilde..har 10x10 bak nu:) de andre er eiker felger ...selger på eiker...rimelie felger som ser bra ut og er billig jupp sant som du sier...den blir ganske stor forhold til reten..men får nå se..koster ikke all verden heller.... he he...felgene blir nok i mett hjem til de blir oppbrukt ja må jo nesten lag en tråd:P har 3 delebiler:P 2stk 2dørs å en 4 dørs:P en takseka etter en tur i grøfta holder til i nordland-vesterålen Min bil jo Litt forskjell nå da Eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Sorte DE så hadde du fått en helt annen bil... Nå ligner den en frosk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Sorte DE så hadde du fått en helt annen bil... Nå ligner den en frosk! Syntes den var penere der den lå i grøfta.. neida, men vekk med AE! skulle hatt ny felger og litt for stor spoiler for min smak.. synd du ikke beholdt den pene rød fargen(når du omlakkerte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 hehe...e ikkje bidd så vesrt:P men sku ha hatt meir senk å de løkte framme... * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Sorte DE så hadde du fått en helt annen bil... Nå ligner den en frosk! Enig med deg, den bilen er ikke pen. BORT med ufo vinga og de stygge lyktene og på med et skikkelig senkesett så blir den pen igjen EDIT: Bort med hele stylinga, den falt ikke i smak hoss meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Her var det MYE inspirasjon å få Får lyst til å selge TVen og stereoen, og kjøpe meg en strøken coupe eller touring selv. Den jeg har er altfor sliten Stå på gutter, ta vare på disse bilene. Færre og færre strøkne på veiene, litt trist. Det som er godt å se er at hver gang man ser en strøken en, vet man 95% sikkert at eiern er en medentusiast :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Her var det mye bra Et bilde av min for en tid til bake: Men nå er m-techen solgt. Synst bilen ble litt for fremtung, så nå blir det is-leppe. Nye felger og div Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Her er min 325i M-Tech 2. uff... kan du gi meg denne.. akkurat som jeg vil hatt det selv <3<3<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Min E30 2.7 Turbo Satser på og bli ferdig til Våler 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 etter mye tid å penger, ser den slik ut nå. ennå ikke helt ferdig, men kommer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Min originale mtechII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå