Arild G. Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 har ikke knipsa noe bilde av e30'n min enda. har bare et bilde som en kompis har tatt får vel mest ris for dette tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Gromt bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Ståle: jeg kjører ikke forsiktig jo selvfølgelig i trafikken men ikke ellers det skal brukes som om det var en e30... JonasM3: husker jeg gikk på billinja i kongsberg for noen år tilbake, jeg løp til toget for å rekke et avhør i drammen fordi jeg fikk juling i helga (dette var en mandag)... runda et gatehjørne i full gallopp å der sto den... Jeg rakk aldri det toget har et bilde av den som jeg tok da hvis du er int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Ståle: jeg kjører ikke forsiktig jo selvfølgelig i trafikken men ikke ellers det skal brukes som om det var en e30... samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Men min skal BRUKES i vinter også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasdavidsen Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 hehe,, morsom historie:) er int ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 hehE:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 her er bilde av min fra denne sesongen. er under komplett m3 forvandling nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 satan den skulle jeg hatt altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Her er min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Flott m3=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Min E30 318i Cabriolet! Må si det er utrolig mye flotte E30`er i tråden her, flinke folka som passer på grombila sine! Jeg er selv blitt veldig fornøyd med originallooken på min, hva syntes dere? Ris / ros! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Mange fine E30 her på forumet. Slenger med et par av mine to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Min E30 318i Cabriolet!Må si det er utrolig mye flotte E30`er i tråden her, flinke folka som passer på grombila sine! Jeg er selv blitt veldig fornøyd med originallooken på min, hva syntes dere? Ris / ros! Den var vanvittig fin! Jeg ville ikke gjort noe med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Min E30 318i Cabriolet!Må si det er utrolig mye flotte E30`er i tråden her, flinke folka som passer på grombila sine! Jeg er selv blitt veldig fornøyd med originallooken på min, hva syntes dere? Ris / ros! Den var vanvittig fin! Jeg ville ikke gjort noe med den! Enig. Er ikke ofte man ser sånne originale perler. La den være sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå